از مهاجرت مزدک تا توجه به استعداد علیخانی

کدخبر: ۲۹۷۵۱۳
اقتصاد نیوز:از خبر مهاجرت مزدک میزرایی به لندن و حضور او در یک شبکه ماهواره‌ای مدت‌ها گذشته؛ خبری که هرگز از سوی میزرایی تکذیب نشد.
از مهاجرت مزدک تا توجه به استعداد علیخانی

بی‌خبری همکاران مزدک میرازیی از او نشان می‌هد که نباید انتظار بازگشت این مجری و گزارشگر را به وطن داشت. به نظر می‌رسد کار تمام شده و امروز هم خبری در سایت‌های سیاسی منتشر شد مبنی بر این که مجوز کار این گزارشگر در تلویزیونی که قرار است با آن همکاری داشته باشد صادر شده است.

از مزدک میرزایی گذشت و این که چرا این اتفاق رخ داد و یکی از بهترین گزارشگران سازمان صدا‌و‌سیما از کشور رفت، نیاز به یک بحث اساسی دارد. فقط باید از این پس مراقب بود که چنین حوادثی تکرار نشوند. در این باره یک مثال ساده می‌زنیم؛ امروز هیچ دلیلی برای مأیوس شدن احسان علیخانی وجود ندارد. مجریانی که یک شبه سر از سازمان صدا‌و‌سیما درمی‌آورند هم با پشتکار زیاد به کارشان ادامه می‌دهند و گاهی آن قدر احساساتی می‌شوند که فکر می‌کنند هر حرفی در گوشه و کنار ورزشگاه‌ها می‌شوند را باید روی آنتن زنده هم بگویند!

خلاصه از بحث دور نشویم؛ وقتی همه از استعدادی مانند علیخانی مراقبت می‌کنند، کافی است نیم‌نگاهی به دیگران هم داشته باشیم. اصلاً یک توجه نیم بها به استعدادهایی که می‌شناسیم و متأسفانه سهل‌انگارانه در کارشان می‌گذاریم، از این اتفاقات تلخ جلوگیری می‌کند. فکر می‌کنیم وقتش رسیده که همه با هم عاقلانه‌تر فکر و راهمان را انتخاب کنیم...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید