تست دوپینگ، آقای ورزشکار را بچه دار اعلام کرد ! +عکس

کدخبر: ۲۹۷۹۲۲
اقتصاد نیوز:ورزشکار جوان مشهور برای حضور در تیم ملی تست دوپینگ داد اما نتیجه ی تست حقیقتی را فاش کرد که نه تنها او و خانواده اش بلکه مسئولان را نیز متعجب کرد.
تست دوپینگ، آقای ورزشکار را بچه دار اعلام کرد ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، تست دوپینگ ، آزمایشی که برخی از ورزشکاران همیشه از انجام آن وحشت دارند چراکه به سلامت و طبیعی بودن قدرت ورزش خود مطمئن نیستند و برای رسیدن به کیفیت برتر در رشته ی ورزشی خود از راههای میانبر استفاده کرده اند ؛ مواردی که طی سالهای اخیر نمونه های آن را بارها و بارها به خصوص در میان ورزشکاران خارجی شاهد بوده ایم که حتی پس از سالها فاش شده است و با ترفندهای خاص در زمان مقرر مشخص نشده بود مشابه ماجرای اهدای قهرمانی المپیک به کشتی گیر لایق کشورمان " کمیل قاسمی " که بعد از 7 سال و روشن شدن دوپینگ کردن نفرات اول و دوم آن دوره صورت گرفت.

" دی جی کوپر " بسکتبالیست آمریکایی که بعد از دریافت تابعیت کشور بوسنی برای حضور در تیم ملی این کشور باید تست دوپینگ میداد با ترفندی زیرکانه پیش رفت اما از قرار معلوم سیستم تست دوپینگ زرنگ تر از او بود و یا بهتر بگوییم ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد.

156523907

بسکتبالیست حرفه ای که برای تیم های مطرح اروپایی بازی کرده است با دریافت تست دوپینگ خود شوکه شد نه به خاطر اینکه تست او ناسالم بود بلکه به خاطر اینکه تست او بارداری اش را نشان میداد !!

ماجرا اینطور بود که " کوپر" برای دور زدن تست دوپینگ از ادرار همسرش استفاده کرده بود تا مصرف مواد نیروزا در تست او لو نرود ؛ بی خبر از همه جا و همه چیز بدون آنکه او و همسرش از در راه بودن عضو سوم خانواده شان مطلع باشند.

بعد از اعلام نتیجه ی این تست او و همسرش برای در راه بودن عضو جدید خانواده شان خوشحال و برای لو رفتن حقیقت تقلب " کوپر" در تست دوپینگ ناراحت بودند. بعد از روشن شدن حقیقت فیبا کوپر را به علت فریب کاری و تقلب به مدت 2 سال از حضور در میادین محروم کرد طبق این جریمه او تا 20 ژوئن 2020 نمی تواند در مسابقات شرکت کند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید