ویلموتس در راه کی‌روش؟

کدخبر: ۲۹۸۷۶۶
اقتصاد نیوز: وقتی مارک ویلموتس وارد ایران شد، مقایسه‌اش با کارلوس کی‌روش اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید و آنچه بیش از همه توجه رسانه‌ها را جلب کرد، خوشرویی‌اش در مقایسه با مربی پرتغالی بود.
ویلموتس در راه کی‌روش؟

به گزارش اقتصاد نیوز، البته کی‌روش هم در ورود به تهران لبخند مشابهی به چهره داشت، ولی با دیدن بدقولی‌ها و بی‌نظمی‌ها به تدریج جایش را به اخم و خشم داد. از زمان حضور ویلموتس در فوتبال ایران کمتر از یک سال می‌گذرد و می‌توان انتظار داشت که این تغییر رویه درباره این مربی بلژیکی هم اتفاق بیفتد. مهدی تاج دیروز در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال اعتراف کرد که مهم‌ترین دغدغه‌اش پرداخت دستمزد مربی بلژیکی است و اگر این بدقولی طولانی شود خیلی بعید است که ویلموتس هم به این قضیه اعتراض نکند.

زمانی که خبر رسید ویلموتس تنها سرمربی غایب در قرعه‌کشی مقدماتی جام‌جهانی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیاست، این شایعه شنیده شد که او بابت پرداخت نشدن پیش ‌قراردادش ناراحت است، ولی فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد. حالا یک ماه مانده به شروع این مسابقات هنوز خبری از پرداخت دستمزد ویلموتس نیست و انگار قرار است میزان تحمل او سنجیده شود.

تاج به مشکلات تأمین ارز برای پرداخت دستمزد ویلموتس اشاره کرده، ولی این مشکلات تازه نیست و در زمان استخدام این مربی هم وجود داشت. امیدواریم فدراسیون که ریسک انتخاب یک مربی اروپایی را پذیرفته، هرچه زودتر بتواند راه پرداخت دستمزد او را پیدا کند وگرنه بعید نیست که ویلموتس هم به زودی سرنوشت کی‌روش را پیدا کند و آن مربی خوشرو جایش را به مردی عصبی و تندمزاج بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید