تهدید جدی برندهای معروف دیجیتال

کدخبر: ۲۹۹۱۵۸
​اقتصاد نیوز:معاون فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تا ۱۰ سال آینده ،۷۰درصد برندهای معروف در حوزه دیجیتال مانند گوگل از بین می روند و برندهای جدید می آیند.
تهدید جدی برندهای معروف دیجیتال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در همایش سلامت دیجیتال، اظهار داشت: درست است که شرایط اقتصادی و محدودیت های منابع وجود دارد اما این بهترین فرصت است که افراد خلاق در چنین شرایطی رشد داشته باشند و از این تهدید فرصتی برای گسترش رویکرد استارت‌آپ ها در حوزه سلامت داشته باشیم.

وی ادامه داد:تلاش می کنیم با استفاده از تمام توان مرکز رشد و شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران از استارت‌آپ های مربوط به حوزه سلامت حمایت می کنیم.

کوهپایه زاده خاطرنشان کرد:امیدوارم در کشورهای همسایه با تجاری سازی در حوزه دیجیتال سلامت حضور داشته باشیم و این دانشگاه نیز در کنار افراد خلاق این حوزه نقش خوبی داشته باشد.

همچنین سید عباس متولیان، معاون فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این همایش اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ هزار دانشجو،۱۰۰۰ هیات علمی ،۴۳مرکز تحقیقاتی و ۴پژوهشکده و مرکز شتاب دهنده  در این دانشگاه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به رشد شتابان استارت‌آپ‌ها در دنیا بیان داشت: تا ۱۰سال آینده ۷۰ درصد  از بهترین برندهای دنیا مانند گوگل از بین می روند و برندهای جدید می آیند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید