انتقاد کواکبیان از شیوه تبلیغات صداوسیما

کدخبر: ۳۰۰۲۹۹
اقتصادنیوز؛ مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس، ضمن انتقاد به برخی از آگهی‌های تبلیغاتی گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما نیز در تولید برخی از این محصولات حضور دارد که تکرار مکرر این تبلیغات خسته‌کننده شده است.
انتقاد کواکبیان از شیوه تبلیغات صداوسیما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه گفت: بیش از ۱۶۰ نفر از نمایندگان نامه‌ای برای حمایت از وزیر امور خارجه به هیأت رئیسه داده‌ایم که هنوز قرائت نشده است.

نماینده مردم تهران، در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر امور خارجه که به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی در اجلاس گروه ۷ حضور دارد، خدا قوت گفته و برای ایشان توفیق آرزو داریم.

وی در تذکری خطاب به صدا و سیما درباره پخش برخی آگهی‌های تبلیغاتی گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما نیز در تولید برخی از این محصولات حضور دارد که تکرار مکرر این تبلیغات خسته‌کننده شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته دولت خواهشمندیم پروژه‌های استان تهران پوشش لازم را داشته باشد.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر اول کواکبیان اعلام کرد: در صورت رسیدن تعداد امضاهای نامه نمایندگان برای تشکر از ظریف، این نامه در صحن قرائت می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید