خط ونشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای هر گونه تعرض به آسمان ایران

کدخبر: ۳۰۱۰۳۷
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌گفت: دشمن تخطی کند چشمان تیزبین پدافند هوایی کشورمان ‌در کسری از زمان متجاوزان را فرومی‌نشاند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، کیومرث حیدری  در یادواره شهدای مهدی‌شهر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر اظهار داشت: امروز به‌برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای والامقام آن، نه‌تنها کشورمان قدرت دارد؛ بلکه به اقتدار رسیده است.

وی با طرح این پرسش که اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران چگونه به‌دست آمده و مصادیق آن چیست و اینکه چگونه می‌توان از آن پاسداری کرد افزود: سه مؤلفه بصیرت، رهبری ولی‌فقیه و همراهی مردم و نیروهای مسلح، پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور همیشگی و گسترده مردم بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را نمونه‌ای جاودان از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در دفاع از کشور و انقلاب خود عنوان و خاطرنشان کرد: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است که آن را از دیگر نبردها و جنگ‌ها در دنیا متمایز می‌کند؛ چرا که در تمام جنگ‌های دنیا، دفاع از کشور به‌عهده نیروهای مسلح است؛ اما این تنها در دفاع مقدس بود که حراست از مرزهای این کشور به خانواده‌های ایرانیان رسید.

حیدری با بیان اینکه شهدای والامقام انقلاب اسلامی نیز از جنس همین مردم بودند که به‌موقع راه خود را با تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود پیدا کردند اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس، بسیج مانند چشمه جوشان بود که سرچشمه آن در همه خانواده‌ها وجود داشت.

وی از نیروهای مسلح به‌عنوان پایه سوم اقتدار کشور نام برد و با اشاره به خدمات گسترده آنان در جریان زلزله کرمانشاه و سیل امسال در بسیاری از استان‌های کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیست و هشتم فروردین امسال خدمت‌رسانی نیروهای مسلح در جریان سیل زلزله اخیر را مصداق آیه شریفه «اشدّاء علی الکفّار و رحماء بینهم» دانستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح نماد قدرت کشور محسوب می‌شود یادآور شد: قدرت و اقتدار کشور با نیروهای مسلح به منصه ظهور می‌رسد.

امیر سرتیپ حیدری با ذکر مصادیقی از اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما در به کرسی نشاندن حرف حق به‌تأسی از ولی امر خود، پشت هیچ میز مذاکره‌ای نترسیده و از کسی خجالت نکشیدیم.

وی گسترش عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه را از دیگر مصادیق اقتدار امروز کشورمان در منطقه و دنیا برشمرد و اضافه کرد: زمانی انقلاب اسلامی ایران تنها در مساحت کشورمان محصور بود؛ اما امروز مرزهای کشور و منطقه را درنوردیده و انقلاب اسلامی عمق راهبردی پیدا کرده است.

امیر سرتیپ حیدری با توجه به تلاش آمریکا برای نفوذ فیزیکی و فکری در کشورمان با اشغال عراق و افغانستان در سال‌های گذشته، از شکست همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران به‌عنوان دستاوردی یاد کرد و با اظهار اینکه دشمن همه توان خود را در عرصه‌های مختلف مانند جاسوسی، اقتصادی، فرهنگی و... به‌کار گرفته ‌تا در کشورمان نفوذ کند گفت: امروز به‌برکت رهبری هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی و نیز همراهی مردم و قدرت نیروهای مسلح شاهد اقتدار روزافزون ایران اسلامی در منطقه و دنیا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ماجرای سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان دنیاست و جایی که دشمن تخطی کند؛ چشمان تیزبین پدافند هوایی کشور‌مان به او فرصت نمی‌دهد و در کسری از زمان متجاوزان را فرومی‌نشاند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش توقیف نفت‌کش ایرانی آدریان دریا در آب‌های جبل‌الطارق را دزدی دریایی خواند و ‌با ابراز اینکه "توقیف کشتی جمهوری اسلامی ایران در نقطه‌ای پرت از دنیا، دزدی دریایی و ناجوانمردانه‌ترین صحنه‌ها علیه کشورمان است" تصریح کرد: امروز همه دیدند که جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد تا عمر دزدی دریایی دشمنان از چند صباح تجاوز کند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه امروز همه باید از اقتدار موجود در کشور حفاظت و حراست کنند؛ «تبعیت محض از ولایت فقیه» و «اقتدا به شهدای والامقام انقلاب اسلامی» را از جمله راه‌های حفظ اقتدار کشور برشمرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید