واعظی در جمع خبرنگاران:

روحانی امشب میهمان رئیسی است

کدخبر: ۳۰۱۶۵۲
اقتصادنیوز؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تا با اروپایی‌ها به جمع‌بندی نرسیم نمی‌توانیم چیزی اعلام کنیم این به آن معنی نیست که مردم را نامحرم می‌دانیم ولی نمی‌خواهیم برداشت ذوق‌زدگی یا عجله از کار ما شود.
 روحانی امشب میهمان رئیسی است

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمود واعظی در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران عنوان کرد: اعلام کردیم سر زمان مشخص که آخر این هفته است اگر به توافق قطعی در مذاکرات با فرانسه نرسیم، گام سوم را بر می‌داریم.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور یادآور شد:‌ شاهد سفر آقای عراقچی به فرانسه به همراه یک اقتصادی بودیم که نتیجه مذاکراتش پیشرفت‌هایی داشته ولی زمان می‌برد.

وی افزود: قرار است هفته آینده به ما نتیجه را اطلاع دهند. منتظریم هماهنگی داخل اروپا و طرف‌های دیگر به ما منعکس شود در مجموع گام‌هایی برداشته شده است. وضعیت الان با یک ماه قبل پیشرفت‌های خوبی داشته ولی تا به جمع‌بندی نرسیم نمی‌توانیم چیزی اعلام کنیم این به آن معنی نیست که مردم را نامحرم می‌دانیم ولی نمی‌خواهیم برداشت ذوق‌زدگی یا عجله از کار ما شود.

واعظی با اشاره به نامه ۱۰۵ نماینده مجلس که خواستار دقت بیشتر رئیس‌جمهور در تفکیک قوا شده‌اند، گفت: روابط قوه قضاییه و قوه مجریه بسیار خوب است رئیس‌جمهور نیز امشب میهمان آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه است.

ادامه دارد...

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید