پر سر و صداترین محلات پایتخت را بشناسید

کدخبر: ۳۰۲۱۴۶
اقتصادنیوز : طبق پیمایش اخیر شهرداری تهران درباره کیفیت زندگی در پایتخت، در میان محله‌های شهر تهران، بیشترین میزان نارضایتی از آلودگی صوتی مربوط به محله‌های سلیمانی ـ تیموری، افسریه شمالی، امام خمینی، هلال‌احمر و راه‌آهن است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پانا ،تهران شهر پر سر و صدایی است. بر اساس داده‌های پیمایش رصد کیفیت زندگی، شهروندان تهرانی میزان آلودگی صوتی را 56 از 100 می‌دانند. بیشترین میزان نارضایتی در منطقه 10 است که میانگین نمره میزان آلودگی صوتی از نظر شهروندان 73 از 100 است.

بر این اساس، بعد از منطقه 10 در مناطق 11 و 18 نیز میزان نارضایتی از آلودگی صوتی بالاست. بیشترین میزان رضایت از وضع آلودگی صوتی در محله از مناطق 22، 5 و 1 گزارش شده است. در میان محله‌های شهر تهران، بیشترین میزان نارضایتی از آلودگی صوتی مربوط به محله‌های سلیمانی ـ تیموری (10)، افسریه شمالی (15)، امام خمینی (18)، هلال‌احمر (11) و راه‌آهن (11) است.

همچنین کمترین میزان نارضایتی از آلودگی صوتی نیز از سوی شهروندان ساکن محله‌های دهکده المپیک (22)، غزالی(21)، سروآزاد (22)، چیتگر شمالی (21) و شهرک شهرداری (21) اعلام شده است.

بر اساس پیمایش رصد کیفیت زندگی در شهر تهران، از بین 335 محله بررسی شده میانگین نارضایتی از آلودگی صوتی 218 محله بالاتر از حد متوسط بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید