برای لاغرتر دیده شدن لاید چه لباسی بپوشید؟

کدخبر: ۳۰۳۶۰۷
اقتصاد نیوز: اگر برای شما هم پیش آمده که هرآن چه می‌پوشید باز هم چاق به نظر می‌رسید، نگران نباشید چراکه بعد از مطالعه این مطلب شما متوجه خواهید شد که چطور می‌توانید به سادگی و تنها با کمی ذکاوت، برای شرکت در مجالس زنانه لباسی انتخاب کنید که سایزتان را کمتر نشان دهد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ لباس‌های سایز بدنتان بپوشید: اولین قدم برای لاغرتر به نظر آمدن، پیدا کردن سایز دقیق خودتان و پوشیدن لباس‌های سایز واقعی‌تان است. لباس‌های شل و نامرتب باعث می‌شوند شما سنگین‌تر از آن چیزی که واقعا هستید به نظر برسید.

به طرح و رنگ لباس دقت کنید:لباس‌های تیره رنگ به خصوص مشکی به خوبی شما را کم وزن‌تر نشان می‌دهد. برخلاف آن رنگ‌های روشن شکل واقعی بدن‌تان را نمایش می‌دهند پس دور آن ها را خط بکشید. رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، زرشکی، بنفش و سبز تیره رنگ‌های مناسبی برای شما خواهند بود. هرچه نقش و بافت پارچه لباسی که می‌پوشید ظریف‌تر و ساده‌تر باشد شما لاغرتر به نظر می‌رسید.

بدون شک پارچه‌هایی با گل‌های بزرگ و برجسته و توپی شکل و چهارخانه‌های درشت بدترین انتخاب است اما لباس‌هایی با راه‌های عمودی باعث کشیده‌تر دیده شدن شما می‌شود. یکی دیگر از ترفندهایی که به شما برای لاغرتر به نظر آمدن کمک می‌کند پوشیدن لباس‌های سرتا پا یک رنگ است.

لباس‌های بلند بپوشید:لباس‌هایی بپوشید که قد شما را بلندتر نشان دهند پس لباس‌های ماکسی و بلند یکی از گزینه‌هایی است که کمک می‌کند لاغرتر به نظر بیایید. اگر بالاتنه شما چاق‌تر است از بلوزهای ساده و بدون طرح همچنین برش‌دار استفاده کنید. حتی یقه پیراهنی که می‌پوشید هم در چاق یا لاغرتر به نظر آمدن شما نقش دارد. لباس‌های یقه هفت کمک می‌کند که بالاتنه شما ظریف‌تر و گردنتان کشیده‌تر به نظر بیاید برخلاف آن یقه‌های افقی مثل یقه گرد و یقه قایقی شانه‌های شما را پهن‌تر و چاق تر نشان می‌دهد.

با کفش پاشنه بلند آشتی کنید:پوشیدن کفش پاشنه بلند برای خانم‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد اما اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید ناچارید که از آن استفاده کنید. اگر پاهای پهنی دارید دور کفش‌های تخت و صندل بنددار را خط بکشید. کفش‌های نوک تیز برای شما مناسب هستند. کفش‌های به رنگ خنثی و نزدیک به رنگ پا کمک می‌کند پاهای شما کشیده‌تر دیده شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید