ورود خانم ها به استادیوم های فوتبال ایران آزاد شد؟

کدخبر: ۳۰۴۲۶۸
اقتصاد نیوز:فیفا برای ورود بانوان به استادیوم های فوتبال درایران اصراردارد و به همین دلیل یک هیات را برای برسی این موضوع به ایران فرستاده است.
ورود خانم ها به استادیوم های فوتبال ایران آزاد شد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، این نهاد بین المللی دربیانیهای اعلام کرد که سفر ناظرانشان به تهران مثبت بوده و با طرفین ایرانی به توافقات خوبی رسیدهاند.به همین دلیل بلندگوی استادیوم آزادی امروز و قبل از برگزاری بازی دربی دست به اقدامی جالب زد و از حضور بانوان در بازیهای بعدی لیگ و جام حذفی خبر داد.به همین دلیل از تماشاگران خواسته شده مسائل فرهنگی را بیشتر ازقبل رعایت کنند.به این ترتیب به نظر می رسد یک تابوی بزرگ درایران درآستانه شکسته شدن قراردارد.

این خبر مهم در شرایطی  در ورزشگاه آزادی منتشر شد که در حال حاضر مدت‌ها است بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مطرح شده است و حتی در این زمینه فیفا هم هشدارهایی به فدراسیون فوتبال داده است اما ظاهرا مدیران فوتبال ایران توانسته‌اند مجوز حضور بانوان در آزادی را کسب کنند و احتمالا به همین دلیل هم بلندگوی استادیوم آزادی چنین خبری را در فاصله سه ساعت مانده به شروع دربی مخابره کرده است.

به این ترتیب احتمال اینکه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ورود بانوتان به استادیوم ها آزاد شود بسیار زیاد خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید