دعوای لاریجانی با نماینده جبهه پایداری: دیکتاتور هستید/ مملکت جوری شده که هر چه دلتان خواست به همه می‌گویید

کدخبر: ۳۰۴۷۶۰
اقتصادنیوز: پس از تصویب کلیات طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی، مخالفین این طرح تذکراتی را مطرح کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، حجت‌الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد با فریادهای بلند تذکرات متعددی را به علی لاریجانی اعلام کرد. این در حالی است که بلافاصله بعد از رای‌ دادن مجلس به طرح تشکیل وزارت بازرگانی پژمانفر و موسوی لارگانی به جایگاه هیات رئیسه رفته و اعتراضاتی را علیه علی لاریجانی مطرح کردند که لاریجانی به آنها گفت بروید سر جایتان بنشینید و اینجا حق ندارید اعتراض کنید.

در همین رابطه: 

صوت | دعوای لاریجانی و پژمانفر در مجلس؛ دیکتاتور شمایید که این بساط را راه انداختید

لاریجانی در واکنش به اعتراضات پژمانفر در صحن علنی گفت: آقای پژمانفر! اگر طبق آیین‌نامه تذکری دارید باید آن را ثبت کرده و منتظر طرح آن باشید.

وی خطاب به پژمانفر گفت: شما عادت کرده‌اید که هر جا اعتراضی دارید با فریاد اعتراض‌تان را پیش ببرید. شما واژه‌ای به نام دیکتاتوری یاد گرفته‌اید در حالی که دیکتاتوری شماها در کشور هستید.

پژمانفر خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی! شما تریبون یکطرفه راه انداخته‌اید.

لاریجانی در این مجادله  در پاسخ به پژمانفر گفت: تریبون یکطرفه شما هستید که هر چه خواسته‌اید گفته‌اید. در حالی که همه تریبون‌ها دست شما است. مملکت اینجوری شده که هر چه دلتان خواست به همه می‌گویید و کسی هم چیزی به شما نمی‌گوید.

علی لاریجانی خطاب به پژمانفر گفت: عادت کردید با فریاد کار خودتان را پیش ببرید. ‎دیکتاتور شمایید که هر کاری و هر حرفی دلتان میخواهد در کشور میزنید و کسی هم چیزی به شما نمی گوید و کاری هم با شما ندارند.

‌قاضی پور خطاب به لاریجانی [در دفاع از پژمانفر البته] فریاد زد: شما نباید مجلس را با هَوای نَفَس اداره کنید.

علی لاریجانی هم با طعنه پاسخ داد: هوای نفس البته!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید