آخرین وضعیت مصدومان حادثه خروج قطار از ریل

کدخبر: ۳۰۴۸۹۳
اقتصاد نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مجموع ۱۵۷ مصدوم خروج قطار از ریل که در بیمارستان‌های زاهدان بستری شده بودند ۱۱۰ نفر تا بامداد امروز پنجشنبه ترخیص شدند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ دکتر سیدمحمد هاشمی شهری، با توجه به تریاژ تخصصی بیماران و توزیع مدیریت شده بار حادثه در بین مراکز درمانی، بیماران بدحال و نیازمند خدمات خاص به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به عنوان مرکز حوادث و سوانح (Trauma Center) منتقل شدند و بیماران با مشکلات کمتر به سایر بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

وی‌ افزود: حضور ارزشمند مردم خوب منطقه شورو در لحظات اولیه وقوع حادثه و مشارکت در امدادرسانی و حتی انتقال تعدادی از  مصدومان به بیمارستان شایسته توجه و تشکر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: در لحظات اولیه وقوع حادثه، همکار پزشک عمومی ما که در مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شورو حضور داشت نیز دوشادوش مردم به امر امداد رسانی و تریاژ مصدومان پرداخت.

شهری افزود: تا دقایقی دیگر اسامی مصدومانی که هنوز در بیمارستان بستری هستند به تفکیک محل بستری اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با حضور مدیرعامل راه آهن کشور در دفتر استاندار سیستان و بلوچستان، حادثه واژگونی قطار مسافربری زاهدان به تهران مورد بررسی ابتدایی قرار گرفت.

استاندار و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور نیز به صورت میدانی از محل وقوع این حادثه بازدید می‌کنند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید