ادعاهای ژنرال صهیونیست؛

جنگ با ایران نزدیک است/ احتمال وقوع درگیری بین اسرائیل و ایران

کدخبر: ۳۰۵۰۰۵
اقتصادنیوز: رئیس واحد تحقیقات اداره اطلاعات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایرانی ها دشمنی بسیار پیچیده هستند و این مرا آزار می دهد. احتمال وقوع درگیری بین اسرائیل و ایران نسبت به گذشته بیشتر شده و شرایط پیچیده تر شده است و بدتر هم می شود؛ داریم به مرحله جنگ نزدیک می شویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، "درور شالوم" امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با روزنامه "اسرائیل هیوم" با هوچیگری و بدون ارایه سندی مدعی شد: "ایران می تواند همانند موشک هایی که به سوی میادین نفتی عربستان شلیک کرد، اسرائیل را نیز هدف قرار دهد."!

وی گفت: تصور ارتش اسرائیل این است که "قاسم سلیمانی"، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کسی است که بر حمله موشکی (به اسرائیل) که می تواند از عراق شلیک شود، نظارت خواهد کرد؛ این موشک می تواند یک موشک سطح، ‌کروز یا پهپادهای دوربرد باشد؛ پهپادهای ایران می تواند ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر پرواز کنند.

شالوم همچنین ضمن ابراز نگرانی از پیشرفت برنامه هسته ای ایران و احتمال اختصاص منابع اطلاعات جاسوسی ارتش برای رفع این مساله، گفت: "ایرانی ها دشمنی بسیار پیچیده هستند و این مرا آزار می دهد. احتمال وقوع درگیری بین اسرائیل و ایران نسبت به گذشته بیشتر شده و شرایط پیچیده تر شده است و بدتر هم می شود؛ داریم به مرحله جنگ نزدیک می شویم. "

وی خاطر نشان کرد:‌ "ایران بزرگترین تهدید برای ماست؛ وارد دور خطرناکی با ایران شده ایم و باید محکم بایستیم؛ اسرائیل جای مانور دارد، اما باید با احتیاط بسیار زیاد از آن استفاده کند."

شالوم همچنین در پایان گفت: موشک‌ های حزب الله لبنان تهدید راهبری جدی برای اسرائیل است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید