مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

همه مدارس مشهد فردا تعطیل هستند

کدخبر: ۳۰۵۱۹۴
اقتصادنیوز :مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: باتوجه به پیش‌بینی افزایش ریزگردها در سطوح پایینی جو مشهد تا فردا صبح، تمامی مدارس مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه فردا تعطیل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، تورج همتی اظهار کرد: باتوجه به روند ثابت غلظت آلاینده‌های هوا در چند روز گذشته و پیش‌بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش ریزگردها و سایر آلاینده‌ها را در سطوح پایینی جو تا فردا صبح در مشهد داریم و بر این اساس، فردا نیز آلودگی هوا در وضعیت ناسالم در کلانشهر مشهد تداوم دارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه این کارگروه، فردا، هفتم مهرماه، با کمی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا، تداوم وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود و بر اساس تصمیم‌گیری اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری آلودگی هوای مشهد، فردا یکشنبه کلیه مدارس نواحی هفتگانه آموزش‌وپرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح  و عصر تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، در ادامه تصریح کرد: توصیه زیست‌محیطی به شهروندان برای کمک به کاهش آلاینده‌های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است و لازم است ورزشکاران از هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز اجتناب کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید