رئیس کنگره: ترامپ اختلاف با متحدان‌مان درباره ایران را نادیده می‌گیرد/ او به سوگندش خیانت کرده است

کدخبر: ۳۰۵۴۴۱
اقتصادنیوز؛ سخنگوی نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای در مورد استیضاح ترامپ تاکید کرد: ترامپ به سوگند خود خیانت کرده است. او انتقادهای متحدان خود را درباره مقابله با ایران و کمک به عربستان نادیده می‌گیرد.
رئیس کنگره: ترامپ اختلاف با متحدان‌مان درباره ایران را نادیده می‌گیرد/ او به سوگندش خیانت کرده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ یکیما هرالد، سخنگوی نانسی پلوسی در نامه‌ای درباره استیضاح ترامپ آورده است: ترامپ به سوگند خود خیانت کرده است. او انتقادهای متحدان خود را درباره مقابله با ایران و کمک به عربستان نادیده می‌گیرد. در ادامه این نامه آمده است: ترامپ  می‌گوید که متحد به سازمان ملل است اما بارها این سازمان را سازمانی بی کفایت و ضعیف دانست. ترامپ همان کسی است که از توافقی با ایران که برای آن مدت‌ها مذاکره صورت گرفته بود، خارج شد. سوگند؟ تعهد؟ آیا این کلمات برای ترامپ معنی دارد؟ او هر روز دروغ می‌گوید. چگونه می‌توانیم به حرف‌های او اعتماد کنیم. 

در این نامه آمده است: ترامپ سوگند و تعهداتش را نادیده می‌گیرد او خود را بالاتر از قانون می‌داند، این موضوع را باور دارد که از قانون بالاتر است، اما اینطور نیست. به همین دلیل او باید استیضاح شود  سوگند نیازمند صداقت و وفاداری است. خصوصیاتی که ظاهراً برای ترامپ ناشناخته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید