ناطق نوری از جامعه روحانیت وارد شورای ائتلاف شود/ لاریجانی به شورای ائتلاف دعوت نشده است

کدخبر: ۳۰۶۱۶۷
اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر ناطق نوری را در جامعه روحانیت پذیرفتند، می‌تواند از طریق جامعه روحانیت وارد شورای ائتلاف شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب‌اللّه بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ساماندهی اصولگرایان توسط او، اظهار کرد: اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس تاکنون ساماندهی شده‌اند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: با تو جه به مواضعی که آقای ناطق نوری در گذشته داشته است، او توان لازم برای ساماندهی اصولگرایان در انتخابات پیش رو مجلس را ندارد، در حال حاضر اصولگرایان برای انتخابات منسجم هستند.

بوربور تاکید کرد: اگر آقای ناطق نوری را در جامعه روحانیت پذیرفتند، می‌تواند از طریق جامعه روحانیت وارد شورای ائتلاف شود، اما درمورد مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر ساماندهی اصولگرایان توسط او، معتقدم آقای ناطق نوری به دلیل اینکه وجهه خود را از دست داده است در حدی نیست که بخواهد ائتلاف اصولگرایان را ساماندهی کند. تاکنون ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس شکل گرفته است و آقای ناطق نوری می‌تواند با ائتلاف هماهنگ باشد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درمورد ورود جبهه پایداری به شورای ائتلاف گفت: از حضور شخصیت‌ها و احزاب انقلابی در شورای ائتلاف استقبال می‌کنیم، اما جبهه پایداری آزاد است که در ائتلاف حضور پیدا نکند.

او افزود: در شورای ائتلاف از تشکل‌های سیاسی برای حضور در شورا دعوت کردیم و از ورود جبهه پایداری هم به شورای ائتلاف استقبال می‌کنیم، هر شخص و تشکلی که بخواهد با شورای ائتلاف همکاری کند، ما نمی‌توانیم دست رد به سینه‌اش بزنیم؛ ما برای جبهه پایداری از ابتدا دعوتنامه فرستاده بودیم.

فعال سیاسی اصولگرا درمورد حضور نیافتن علی لاریجانی در شورای ائتلاف گفت: آقای لاریجانی تاکنون در شورای ائتلاف دعوت نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید