توضیح وزیر راه درباره تروریستی بودن سانحه قطار زاهدان- تهران

کدخبر: ۳۰۶۳۲۸
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی درباره احتمال دخالت گروه‌های تروریستی در سانحه ریلی قطار زاهدان - تهران گفت: هیچ شواهد و مستنداتی را ندیدیم که این کار توسط گروه‌های تروریستی انجام شده باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد اسلامی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر سلب اعتماد مردم با وقوع سانحه ریلی قطار زاهدان- تهران که طبق اعلام رسمی، علت سانحه باز کردن پیچ‌های ریل توسط برخی افراد ناشناس بوده است، گفت: حوادث رخ می‌دهند، اما نکته مهم در این سانحه حفاظت از مسیر بوده است.

وی افزود: این سانحه از جمله سوانحی نبوده که بگوییم مقصر آن سیستم حمل و نقل بوده و یک اتفاق بسیار نادر در وقوع این سانحه رخ داده است.

اسلامی ادامه داد: کمیته بررسی سانحه وقتی بر سر صحنه رسید، مشاهده کرد که مسیر ریلی دچار این وضعیت شده و هم مدیریت استان و هم نهادهای امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند تا بتوانند گزارش دقیق‌تری را ارائه کنند.

وی درباره احتمال دخالت گروه‌های تروریستی در وقوع این سانحه گفت: هیچ شواهد و مستنداتی را ندیدیم که این کار توسط گروه‌های تروریستی انجام شده باشد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حفاظت از مسیرهای ریلی را تشدید کرده‌ایم و امیدواریم شاهد وقوع این سوانح نباشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید