یک سال بدون گوشی هوشمند زندگی کنید و میلیاردر شوید!

کدخبر: ۳۰۶۵۹۰
اقتصاد نیوز:آیا می‌توانید یک سال تمام را بدون تلگرام، اینستاگرام و مسنجرهای موبایل سر کنید؟ اگر برای انجام این کار 1.7 میلیارد تومان به شما بدهند چطور؟!
یک سال بدون گوشی هوشمند زندگی کنید و میلیاردر شوید!

به گزارش اقتصاد نیوز،  «الانا موگدن» (Elana Mugdan) نویسنده 29 ساله‌ای است که از بین بیش از 100,000 داوطلب، برای این کار انتخاب شده است. در صورتی خانم موگدن بتواند یک سال تمام را بدون گوشی موبایل هوشمند یا تبلت سر کند، یک شرکت تولید کننده نوشیدنی به نام Vitaminwater به او 147,000 دلار پاداش می‌دهد.

این زن 29 ساله در طول این چالش تنها مجاز به استفاده از یک گوشی تاشو است که تنها از برقراری تماس صوتی و فرستادن پیام کوتاه پشتیبانی می‌کند. البته او مجاز به استفاده از لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی و بلندگوی هوشمند نیز هست.

حالا 8 ماه از ورود خانم موگدنبه این چالش می‌گذرد و او نه تنها روحیه بسیار قوی برای ادامه آن دارد، بلکه ادعا می‌کند یکی از بهترین اتفاقات زندگی او است. این ماجراجوی 29 ساله در مصاحبه با خبرگزاری سی ان ان گفت:

«فاصله گرفتن از گوشی موبایل باعث رهایی من شده و چشم‌های من را بر روی برخی عادات مضر برای سلامتی گشوده است»

هرچند خانم موگدن می‌گوید از پذیرفتن این چالش پشیمان نیست، اما پنهان نکرده در مواردی نداشتن گوشی هوشمند او را به دردسر انداخته است. یک‌بار او شماره‌ای را اشتباه یادداشت می‌کند و در فرودگاه به دردسر می افتد اما به دلیل نداشتن گوشی هوشمند، امکان به دست آوردن شماره درست را نداشته است.

یک‌بار هم چراغ چک خودرو خانم موگدن روشن می‌شود اما به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت و سرویس GPS، امکان اطلاع از نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا کسب اطلاعات درباره مشکل به وجود آمده را نداشته است.

اما این داوطلب می‌گوید از انتخاب خود پشیمان نیست و هرگز به گوشی‌های هوشمند باز نمی‌گردد. آن‌طور که الانا می‌گوید، نداشتن گوشی هوشمند به شدت به پیشبرد حرفه نویسندگی او کمک کرده است.

در صورتی که خانم موگدن بتواند چهار ماه دیگر بدون گوشی هوشمند دوام بیاورد، پاداش 147,000 دلاری را از آن خود کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید