پس از رای دادستانی منهتن درباره اظهارنامه مالیاتی؛

پرونده رابطه ترامپ با دو بازیگر فیلم‌های مستهجن بازگشایی شد

کدخبر: ۳۰۶۶۰۶
اقتصادنیوز؛ تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی خود در ارتباط با پرونده روابط با دو بازیگر فیلم‌های مستهجن با شکست مواجه شد.
پرونده رابطه ترامپ با دو بازیگر فیلم‌های مستهجن بازگشایی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ تلاش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای پنهان کردن اظهارنامه مالیاتی خود از دادستانی منهتن با شکست مواجه شد.

درخواست برای ارائه اظهارنامه مالیاتی، بخشی از تحقیق درباره پرداخت حق السکوت توسط وکیل او به دو بازیگر فیلم‌های مستهجن که با ترامپ در ارتباط بوده‌اند، است.

قاضی «ویکتور مارور» در این باره گفت که وی نمی‌تواند چنین ادعای محدود کننده درباره مصونیت رئیس جمهور از روند قضایی را تایید کند.

ترامپ مدعی شده تا زمانی که در کاخ سفید حضور دارد از هرگونه روند قضایی مصون است ادعایی که دادستانی آمریکا آن را رد کرده و گفته که رئیس جمهور تحت چنین «سپر محافظتی» قرار ندارد.

این در حالی است که ترامپ در حال حاضر با چالش بزرگی به نام تحقیقات برای استیضاح وی به دلیل رسوایی اوکرایت گیت مواجه است.

گفته می‌شود ترامپ در تماس تلفنی در روز ۲۵ جولای (سوم مهرماه) با رئیس جمهور اوکراین او را برای تحقیقات فساد از کسب و کار خانوادگی جو بایدن تحت فشار قرار داده است.

بایدن، یکی از سیاستمداران دموکراتی است که برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تلاش می‌کند. در صورتی که او بتواند به این هدف دست پیدا کند، رقیب انتخاباتی ترامپ خواهد بود.

افشاگری که گفته می‌شود یک افسر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) است با تنظیم شکوائیه‌ای علیه ترامپ او را به سوءاستفاده از قدرت، استفاده از امکانات دولت برای پیشبرد اهداف شخصی و دعوت از یک کشور خارجی جهت دخالت در مسائل داخلی آمریکا متهم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید