وعده‌های ملکه الیزابت در سخنرانی مجلس اعیان بریتانیا

کدخبر: ۳۰۷۶۸۶
اقتصادنیوز؛ «الیزابت دوم»، ملکه بریتانیا، امروز -‌دوشنبه- در مجلس اعیان این کشور سخنرانی کرد.
وعده‌های ملکه الیزابت در سخنرانی مجلس اعیان بریتانیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ الیزابت دوم ملکه بریتانیا در سخنرانی خود برای نمایندگان مجلس اعیان و اعضای دولت گفت: «اولویت دولت همواره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در ۳۱ اکتبر بوده است. همکاری دوستانه و همکاری‌های تجاری با اروپا از جمله اهداف دولت خواهد بود. دولت متعهد خواهد بود که ساکنان اروپا در بریتانیا در این کشور باقی بمانند و حقوق‌شان حفظ شود».

وی ادامه داد: «ثبات و فرصت‌های برابر برای بخش اقتصادی از جمله اهداف دولت خواهد بود. اقدام‌هایی برای حراست و تقویت بیمه سلامت عمومی انجام خواهد شد. دولت، پیشنهادهایی را برای اصلاح قوانین بازنشستگی ارائه خواهد کرد. دولت متعهد به بهبود نظام قضایی و مبارزه با جرم و جنایت است. قوانینی برای مبارزه با تهدیدهای خارجی اعمال خواهد شد».

ملکه بریتانیا افزود: «وزرای دولت همچنین امنیت اینترنتی را افزایش خواهند داد. ورزای دولت اطمینان حاصل خواهند کرد که نسل جوان به تحصیلات عالی و شغل‌های مناسب دسترسی داشته باشند. برای تضمین آینده مردم، نظام پس‌انداز و بازنشستگی تقویت خواهد شد و جلوی کلاه‌برداری‌ها در این زمینه گرفته خواهد شد.»

وی همچنین گفت: «پیشنهادهایی در زمینه بهبود اوضاع راه‌آهن ارائه خواهد شد. دولت متعهد است که بریتانیا را بدل به پیشتاز علم کند. بهبود طبیعت برای نسل آینده از جمله اهداف اصلی دولت خواهد بود. از میان بردن مصرف پلاستیک و کاستن از آن نیز از برنامه‌های دولت در این زمینه خواهد بود. بهبود وضعیت حیوانات و کاستن از شکار هم از اهداف دیگر خواهد بود.»

ملکه بریتانیا تصریح کرد: «دولت متعهد به همکاری با تمام احزاب ایرلند شمالی و حفظ میراث گذشته است. دولت متعهد به حفظ نظام انتخاباتی و حفظ دموکراسی است. دو درصد از درآمد کشور صرف ارتش خواهد شد. با خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا نقش خود را به عنوان رهبر جهان پیش می‌برد. در زمینه تجارت آزاد و امنیت با همکاران بین‌المللی برای از میان بردن تهدیدهای روزافزون کار خواهیم کرد.»‎

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید