ورود یک فناوری جدید به ایران ممنوع شد ! +عکس

کدخبر: ۳۰۷۸۴۴
اقتصاد نیوز:رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی گفت: از زائران خواهشمندیم از خرید وسایل ممنوع همچون هلی‌شات پرنده از عراق پرهیز کنند.
ورود یک فناوری جدید به ایران ممنوع شد ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز،  سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ممنوعیت ورود برخی کالا‌ها از عراق به ایران به باشگاه خبرنگاران گفت: با تمامی زائران برابر قوانین و قواعدی که برایشان تعریف شده برخورد می‌شود، به همین منظور تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است. البته برخی از اقلام ممکن است در ظاهر مشکلی نداشته باشد، اما از جهت کاربردی ما این اقلام را ممنوع بدانیم و در پایانه‌های مرزی اجازه ورود به آن را توسط زائر نمی‌دهیم.

مقیمی با اشاره به ممنوعیت ورود هلی شات‌های پرنده ار پایانه‌ها به ایران بیان کرد: دیده شده که هلی شات‌های پرنده در عراق به فروش می‌رسد و ممکن است این هلی‌شات‌ها حد پرواز را رعایت نکند؛ همچنین برخی از افراد اقدام به خرید و وارد کردن آن به کشور می‌کنند، این اقلام از نظر ما دارای ممنوعیت و محدودیت می‌باشد، اما در کشور عراق آزادانه به فروش می‌رسد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در پایان تاکید کرد: از زائران خواهشمندیم از خرید وسایل ممنوع همچون هلی‌شات پرنده پرهیز کنند؛ همچنین امیدواریم زائران با تندرستی وسلامت زیارت زیارت کنند و به ایران برگردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید