جزییات مسمومیت دانش آموزان بستان آبادی

کدخبر: ۳۰۸۰۷۷
اقتصادنیوز:رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: صبح امروز، مسمومیت با گاز مونومسید کربن، ۱۷ دانش آموز بستان آبادی را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،دکتر فرزاد رحمانی در تشریح این خبر اظهار کرد: مسمومیت دانش آموزان مدرسه دخترانه‌ای در روستای کرگان جدید شهرستان بستان آباد ساعت ۹:۱۹ امروز به اورژانس اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: ۱۷ نفر با علایم گازگرفتگی به اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل شدند که یکی از آن‌ها مدیر مدرسه و حدودا ۴۰ سجاله و ۱۶ نفر نیز دانش آموزان نوجوان بودند.

وی خاطرنشان کرد: 9 نفر نیز پس از رفتن به خانه‌هایشان و با مشاهده علایم گازگرفتگی به اورژانس بستان آباد مراجعه کردند که تعداد مراجعان در مجموع به ۲۶ نفر افزایش یافت.

رحمانی متذکر شد: طبق آخرین پیگیری‌ها شش نفر از دانش آموزان در بیماریتان بستری بوده و مابقی ترخیص شده‌اند.

 به گزارش ایسنا ساعاتی پیش بخش خبر شبکه سهند، اعلام کرد: نشت گاز مونوکسید کربن 22 دانش آموز مدرسه دخترانه آسیه روستای کرگان جدید شهرستان بستان آباد را راهی بیمارستان شهریار این شهرستان کرد.

این دانش آموزان با هوشیاری مدیر مدرسه و تماس با اورژانس 115 با علایم حالت تهوع و تنگی نفس به اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل شدند.

تمامی این دانش آموزان امروز از بیمارستان، ترخیص شدند.

 این مورد، دومین مورد مسمویت دانش آموزان با گاز مونوکسید کربن در این آموزشگاه است.

فعالیت این واحد آموزشی، طبق دستور دادستان بستان آباد تا زمان رفع ایرادات متوقف شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید