مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز دختر در کرج

کدخبر: ۲۵۴۷۳۷
اقتصادنیوز : رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز کرجی با گاز مونواکسید کربن خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،مهرداد بابایی اظهار کرد: با اعلام حادثه مسمومیت در یک دبیرستان دخترانه در کرج بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: ساعت تماس با اورژانس ۱۲:۲۶ ظهر امروز چهارشنبه - ۱۴ آذر - بود. به تدریج تعداد مراجعین و مسمومین بیشتر شده و سه دستگاه آمبولانس دیگر  و یک اتوبوس آمبولانس نیز به منظور انتقال مسمومین  احتمالی با مونواکسید کربن به محل اعزام شد.

بابایی خاطرنشان کرد:  دبیرستان دخترانه در بلوار هفت تیر، چهارراه کارخانه قند بوده و بیماران نیز همگی خانم‌هایی در سنین ۱۶ و ۱۷ ساله بودند که ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی و اکسیژن درمانی به بیمارستان‌های شهید رجایی و مجتمع درمانی امام علی (ع) منتقل شدند.

وی ادامه داد: تعدادی از این دانش‌آموزان در همان ساعات اولیه، درمان و ترخیص شده و تعدادی نیز به منظور ادامه درمان و بهبودی کامل در بخش اورژانس بیمارستان تحت نظر هستند. با وجود برخورداری دبیرستان از سیستم گرمایش مرکزی، این حادثه رخ داده و علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید