هشدار وزارت خارجه عربستان به اتباع خود در خصوص سفر به لبنان

کدخبر: ۳۰۸۲۵۸
اقتصادنیوز : وزارت خارجه عربستان سعودی جمعه شب به شهروندان این کشور در خصوص سفر به لبنان هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،به نوشته روزنامه سعودی الریاض، وزارت خارجه عربستان افزوده است: بنابر شرایطی که کشور دوست جمهوری لبنان اکنون شاهد آن است و با توجه به پیامدهای منفی این شرایط و تاکید دولت برای تامین امنیت شهروندان، این وزارتخانه به هم اتباع داخل و خارج عربستان درخصوص سفر به لبنان هشدار می دهد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه عربستان همچنین از شهروندان خود در لبنان خواست ضمن رعایت هوشیاری و احتیاط از حضور در محل های برگزاری تظاهرات و اعتراضات در لبنان خودداری کنند.

پیش از این نیز سفارتخانه‌ عربستان در بیروت در بیانیه ای به اتباع خود توصیه کرده بود از حضور در محل های برگزاری تظاهرات و اعتراضات در لبنان خودداری کنند.

تظاهرات اعتراض آمیز لبنانی ها امروز (جمعه) نیز با تجمع تظاهرکنندگان در میدان ریاض الصلح در نزدیکی مقر نخست وزیری و پارلمان در مرکز بیروت ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، تظاهر کنندگان که در اعتراض به اوضاع اقتصادی و معیشتی و نیز اعمال مالیات بر تماس های واتساپ از شب گذشته به خیابان ها آمده‌اند، روز جمعه با تجمع در میدان ریاض الصلح در نزدیکی مقر نخست وزیری و پارلمان شعارهایی با مضمون سرنگونی نظام سردادند.

شماری از معترضان در مرکز بیروت به سمت منزل مسکونی حریری نخست وزیر لبنان و کاخ ریاست جمهوری حرکت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید