لیست ۹۸ نفره اسامی آقازاده‌های بورسیه‌ای در اختیار قوه قضائیه قرار گرفت

کدخبر: ۳۰۸۸۷۲
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از جلسه طرح سوال بنده از وزیر علوم در مجلس مبنی بر صدور احکام بورسیه، به درخواست یکی از مسئولان قوه قضائیه لیست ۹۸ نفره از آقازاده‌های بورسیه‌ای در اختیار قوه قضائیه قرار گرفت و توضیحات لازم نیز ارائه شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت،  محمود صادقی روز سه‌شنبه با اشاره به بورسیه تحصیلی برخی آقازاده‌ها و آقایان اظهار داشت: بنده فهرستی شامل اسامی ۹۸ نفر از آقازاده‌ها و آقایانی را دارم که با رانت بورسیه گرفته‌اند، این لیست شامل بعضی مسئولان در رده‌های مختلف است که بعد از جلسه طرح سوال از وزیر علوم در صحن علنی مجلس مبنی بر صدور احکام بورسیه، به درخواست یکی از مسئولان قوه‌قضائیه این لیست ۹۸ نفره در اختیار قوه قضائیه قرار گرفت و توضیحات لازم نیز در این خصوص ارائه شد.

وی افزود: همچنین در وهله اول درخواست کردم گزارشی که سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۲-۹۳ درباره بورسیه‌ها تهیه کرده بود ولی این گزارش را به مراجع ذیربط ارائه نکرده بود، مورد بررسی قرار بگیرد.

چندی پیش محمود صادقی در مورد لیست ۹۸ نفره از آقازاده‌ها و آقایانی که با رانت از بورس تحصیلی برخوردار شدند در جلسه علنی مجلس در سئوال از وزیر علوم اظهاراتی را مطرح کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید