همسر ویلموتس چه کمکی به فوتبال ایران می کند؟ +عکس

کدخبر: ۳۰۸۸۹۰
اقتصاد نیوز:مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که پرداخت نشدن مطالبات مارک ویلموتس می تواند برای تیم ملی خطراتی را به وجود بیاورد هر چند همسر این مرد بلژیکی می تواند نقش موثری در حل این ماجرا ایفا کند.
همسر ویلموتس چه کمکی به فوتبال ایران می کند؟ +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، «کاترین لمبیتز »همسر مارک ویلموتس و یک وکیل حقوقی پایه یک و سرشناس است. او در مذاکرات ویلموتس با تیم ملی ایران و همچنین پیش از آن کارهای حقوقی مربوط به عقد قرارداد همسرش را انجام می داد. لمبیتز حالا می تواند در حل مشکل بزرگی که پیش روی فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات ویلموتس وجود دارد نقشی کلیدی ایفا کند.

مهدی تاج شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی درباره مشکلات پیش روی پرداخت اقساط و مطالبات مارک ویلموتس ضمن ابراز نگرانی از شرایط سخت تحریم ها گفت:" ما در انتظار دریافت چک بانکی هستیم و هر وقت آن را گرفتیم مطالبات ویلموتس را پرداخت می کنیم. ما خیلی امیدوار هستیم که حتما بتوانیم  قسط اول و دوم مطالبات ویلموتس را قبل از بازی با عراق پرداخت کنیم."

اما نکته جالبی که در حرف های مهدی تاج وجود داشت این بود "خانم آقای ویلموتس وکیل حرفه ای و متبحری هستند و ما با کمک ایشان تلاش می کنیم تا بتوانیم مطالباتمان را بگیریم. ایشان در جریان تلاش ما برای وصول مطالباتمان هست."

بانوی اول فوتبال بلژیک

کاترین لمبیتز همسر مارک ویلموتس و دختر گای لمبیتز رئیس باشگاه سنت ترویدن است. او یک وکیل حقوقی است که تسلط ویژه ای روی کارهای حقوقی ورزشی دارد. البته که ویلموتس خودش نیز با تجربه حضور در سیاست آشنا به مسایل حقوقی است و دو سال در مجلس کشور بلژیک به عنوان نماینده حضور داشته است. با این وجود این خانم لمبیتز است که مذاکرات مربوط به حضور ویلموتس در تیم ملی بلژیک، تیم ملی ساحل عاج و تیم ملی ایران را انجام داد. جالب است که همسر مارک ویلموتس در گفت و گوهایی که پیش از این انجام داده گفته است با وجود سال ها زندگی در کنار یک بازیکن و مربی حرفه ای هنوز از خود فوتبال چیز زیادی نمی داند. با وجودی که همان طور که گفته شد پدر او نیز رئیس یک باشگاه فوتبالی در بلژیک بوده است.

حالا خانم لمبیتز یک ماموریت مهم برای همسرش و همچنین تیم ملی ایران به عنوان یک پرونده جدی حقوقی پیش رو دارد و آن دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید