تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد

کدخبر: ۳۰۸۹۳۹
​اقتصاد نیوز:اخیرا تصاویر جدیدی از هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت منتشر شد که از تغییرات ظاهری این سدان جذاب کره‌ای حکایت دارد. در ادامه تغییرات مدل جدید هیوندای آزرا را بررسی می‌کنیم.
تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، به زودی هیوندای آزرا مدل 2020 معرفی می‌شود که فیس لیفتی از نسل قبلی خود خواهد بود. گفتنی است این سدان جذاب کره‌ای در کره جنوبی با نام گرنجور به فروش می‌رسد. در حال حاضر نسل ششم هیوندای آزرا به بازار عرضه می‌شود که برای اولین بار در 3 سال قبل شاهد رونمایی آن بوده‌ایم. از این رو شرکت کره‌ای هیوندای قصد دارد فیس لیفتی از این سدان لوکس را معرفی کند که نسبت به قبل از طراحی جذاب‌تری بهره می‌برد و تصاویر منتشر شده نیز این ادعا را تایید می‌کنند.

هیوندا آزارا

طراحان در مدل فیس لیفت آزرا مدل 2020 چراغ‌های جلو را حذف کردند و حالا مدل 2020 آزرا همانند هیوندای سوناتا جدید از چراغ‌هایی زاویه‌دارتر بهره می‌برد. همچنین این خودرو از جلوپنجره جدیدی برخوردار شده که در کنار چراغ‌های جلو جدید، نمای بسیار اسپرتی را به وجود آورده است. طراحان در بخش عقب این سدان لوکس نیز تغییراتی را در نظر گرفتند، از این رو خطوط گرد عقب حذف شده و حالا شاهد خطوط صاف و گوشه‌های تیز هستیم. طراحان در عقب خودرو یک سپر جدید نیز نصب کرده‌اند و چراغ‌ها هم همانند یک خط در عرض خودرو امتداد دارند.

در خصوص زمان تولید هیوندای آزرا مدل 2020 فیس لیفت جزئیاتی منتشر نشده است و مشخص نیست این خودرو چه زمانی به بازار می‌شود. در رابطه با موتور این خودرو نیز اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود این خودرو همانند مدل‌های فعلی با موتورهای 2.4 لیتری GDi 4 سیلندر تتا، 6 سیلندر خورجینی 3 لیتری MPi لامبدا، 3 لیتری 6 سیلندر خورجینی GDi لامبدا و 3.5 لیتری 6 سیلندر خورجینی MPi لامبدا به بازار عرضه شود. این خودرو در بازارهایی چون کره‌جنوبی، چین، خاورمیانه و برخی از بازارهای برگزیده قاره آمریکای جنوبی عرضه می‌شود. گفتنی است از آزرا مدل 2017 به بعد، هیوندای این سدان لوکس را به بازار آمریکا و کانادا عرضه نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید