رئیس جمهور: به دشمن اجازه ندهیم با تفرقه افکنی، بین مسلمانان جدایی بیندازد

کدخبر: ۳۰۹۲۴۵
اقتصادنیوز: حسن روحانی در دیدار رئیس اداره مسلمانان قفقاز، پیوندهای مذهبی و دیرینه دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان را عامل مهمی در تقویت همکاری های مشترک دو کشور دانست و تاکید کرد که باید پایه های وحدت میان جوامع اسلامی بیش از پیش تقویت شود و به دشمنان اجازه داده نشود با تفرقه افکنی ، بین مسلمانان جدایی بیندازند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی عصر پنجشنبه در دیدار شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز با ابراز خرسندی از گزارش وی درباره تقویت پایه های دینی ، تصریح کرد: مبارزه با ظلم، افراط گرایی و تروریسم وظیفه همه ادیان الهی و از جمله مسلمانان است و باید بیش از پیش چهره رحمانی دین مبین اسلام برای جهانیان ترسیم شود.

رئیس جمهوری همچنین افزایش رفت و آمد مردم دو کشور را گامی ارزنده در مسیر گسترش روابط و نزدیکی بیش از پیش دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان دانست.

رئیس اداره مسلمانان قفقاز نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه و آذربایجان ،  گسترش روزافزون روابط تهران – باکو را به نفع دو کشور و منطقه دانست .

شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده  با اشاره به علاقه مندی روزافزون مردم نسبت به دین در منطقه اظهارداشت: دین اکنون محور وحدت مردم در منطقه و آذربایجان است و ما روز به روز شاهد رونق و رجوع بیشتر مردم به مساجد هستیم و امسال مردم آذربایجان به طور گسترده از پیاده روی اربعین استقبال کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید