آمار عجیب پرسپولیس

کدخبر: ۳۱۰۰۷۱
اقتصاد نیوز:گل نزدن در حدود 45 درصد مسابقات، اتفاقی عادی برای پرسپولیسی‌ها نیست.
آمار عجیب پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز،تیمی که در سال‌های اخیر رکورد گل زدن‌های پیاپی را شکست، این فصل یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ در این زمینه محسوب می‌شود. پرسپولیسی‌ها در 4 مسابقه از 9 بازی این فصل‌شان، نتوانسته‌اند دروازه حریف را باز کنند و تراکتور، سپاهان، پدیده و ماشین‌سازی مقابل آن‌ها دست پر زمین مسابقه را ترک کردند. در سه مورد قبلی، مدعی بودن حریفان فشار روی بازیکنان خط حمله پرسپولیس را کمتر می‌کرد ولی امروز، آن‌ها در گلزنی مقابل تیمی از نیمه پایین جدول هم ناکام ماندند.

در سال‌های اخیر، حتی لیگ پر از بحران چهاردهم یا فصل بدون پنجره در سال گذشته، سابقه نداشته پرسپولیس در خط حمله چنین آمار ضعیفی داشته باشد. فصل پیش که پرسپولیس لیگ را با پنجره‌های بسته آغاز کرد، تا هفته نهم در سه مسابقه گل نزده بود. لیگ هفدهم در یک مسابقه، لیگ شانزدهم در 2 مسابقه و لیگ چهاردهم هم در یک مسابقه تا هفته نهم، پرسپولیسی‌ها در گلزنی ناکام بودند. لیگ پانزدهم هم تا هفته نهم، تیم برانکو در همه بازی‌های توانسته بود دروازه حریفانش را باز کند. آخرین باری که پرسپولیسی‌ها آماری مشابه این فصل داشتند، لیگ سیزدهم و با علی دایی بود که مثل امسال، در 4 بازی از 9 بازی شروع فصل نتوانستند گلی بزنند.

بعد از برد پر گل هفته پیش، به نظر می‌رسید بحران پرسپولیس در خط حمله به پایان رسیده اما امروز، آن‌ها نه خوب موقعیت ساختند و نه از معدود موقعیت‌های‌شان، درست استفاده کردند. علی علیپور هم تنها موقعیت آن‌ها را از روی نقطه پنالتی از دست داد تا دوباره از کورس قهرمانی عقب بمانند. پرسپولیس با خط دفاعی که در 4 بازی از 9 بازی این فصل گل خورده و خط حمله‌ای که در 4 بازی آن گل نزده است، این فصل کار سختی برای تکرار قهرمانی خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید