بازدید پوتین از یک مکان متفاوت

کدخبر: ۳۱۰۱۴۶
​اقتصاد نیوز:رئیس جمهور روسیه که رئیس افتخاری فدراسیون جهانی جودوست، از مقر این نهاد بین المللی بازدید کرد.
بازدید پوتین از یک مکان متفاوت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، ولادمیر پوتین روز گذشته با حضور در بوداپست به دفتر فدراسیون جهانی جودو رفت و ضمن دیدار از بخش های مختلف IJF با «ماریوس ویزر» دیدار و گفتگو کرد. 

3280875

در این نشست که دکتر «ساندور کسانی»معاون افتخاری IJF نیز حضور داشت، مباحث مختلف ورزشی از جمله رویدادهای جودو، شرایط این رشته در المپیک، برنامه های توسعه جودو در مدارس، برنامه های مخصوص پناهندگان و آکادمی IJF ، جودو مدرن، آخرین تحولات آن در سطح دنیا و نحوه تأثیر این ورزش بر زندگی میلیون ها انسان در سراسر دنیا مورد بحث و تباد نظر قرار گرفت. 

رئیس جمهور روسیه در این نشست گفت: من فکر می کنم که به لطف کمک های دولت مجارستان، IJF  دفتر مرکزی را در بوداپست اداره می کند. از لحظه انتخاب شدن «ویزر» به عنوان رئیس IJF ، تغییرات مثبت زیادی در جودو به وجود آمده است. با تغییر در قوانین ، بسیاری از تورنمنت های جدید باعث جذابیت این ورزش شده است. جودو شروع به تبدیل شدن به یک ورزش جهانی کرده است.

پوتین خطاب به ویزر گفت: شما جودو را به بالاترین سطح رسانده اید و امکاناتی را برای ورزشکاران فراهم می کنید و از طرف همه طرفداران جودو ، می خواهم از کارهای  شما تشکر کنم.

در ادامه «ماریوس ویزر» هم گفت: از رئیس جمهور متشکرم می کنم برای این احترام، دستاوردهای فعلی جودو حاصل یک کار تیمی است و برای من افتخار من است که بخشی از این تیم باشم. شما همچنین به پیشرفت جودو کمک شایانی کرده اید و از طریق دستاوردهای زندگی خود، الهام بخش میلیون ها جودوکار بوده اید. 

دکتر «کسانی» که بانکدار و از بزرگترین سرمایه داران مجارستان است هم در این جلسه گفت: برای من جای افتخار است که در بخشی از این سرمایه گذاری موفق جودو سهیم هستم. جودو یک ورزش عادلانه و پاکیزه است که به شکلی شفاف اداره می شود. من می خواهم به رئیس جمهور پوتین برای برگزاری عالی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تبریک بگویم.

«ولادمیر پوتین» اولین جودوکاری روسی است که سال ۲۰۱۲ موفق به اخذ کمربند افتخاری دان هشت جودو شد. وی در اغلب رویدادهای مهم جودو از جمله مسابقات قهرمانی جهان، اروپا و بازیهای المپیک حضور پیدا کرده و دائم در حال تمرین جودو است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید