رئیس جمهور: تمام خطوط نفت و گاز ما توسط متخصصان خودمان ساخته می‌شود

کدخبر: ۳۱۱۳۹۲
حسن روحانی گفت: امروز تمام خطوط نفت و گاز ما توسط متخصصان خودمان ساخته می شود و ما را بی نیاز کرده و این عزت کشور است.
رئیس جمهور: تمام خطوط نفت و گاز ما توسط متخصصان خودمان ساخته می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در شورای اداری استان یزد گفت: در آغاز از مردم خونگرم و مهربان استان یزد مخصوصاً شهرستان یزد تشکر کنم.

وی با اشاره به خدمات پیامبر اکرم (ص) برای مسلمین، ادامه داد: پیامبر مردم را از بت پرستی رهانید و ایمان واقعی را در دل مردم زنده کرد این مهم ترین کاری بود که پیامبر اسلام در رسالت خودش به عنوان اشرف انبیا انجام داد.

رئیس جمهور گفت: پیامبر اکرم اول به ما گفت که بیاموزید، مسئله علم و دانش کلید همه پیشرفت ها است. این میدان نفتی که من صبح اعلام کردم که تکمیل حرکتی بود که از سالهای قبل شروع شده بود این بود که ما زمین را شکافتیم و در سه هزار و 100 متری لایه نفتی اخیر را کشف کردیم و 53 میلیارد بشکه نفت در اختیار ما قرار می دهد البته همه این 53 میلیارد تومان می توانیم استفاده کنیم.

وی در این باره بیان داشت: ما تا پایان آن همیشه دانش‌آموز و دانشجو هستیم خدا این همه به ما نعمت داده است. امروز تمام خطوط نفت و گاز ما توسط متخصصان خودمان ساخته می شود و ما را بی نیاز کرده و این عزت کشور است. مدتی ما کاهلی کردیم و سراغ علم نرفتیم. شرکت های دانش بنیان ما قادر هستند که این عقب ماندگی را جبران کنیم.

رئیس جمهور گفت: پیامبر به ما گفت شبانه روز کار کنید؛ ی که کار می‌کند و روزی حلال به دست می‌آورد مجاهده فقط لب مرز نیست و در زمان حمله دشمن نیست البته آن هم ارزشمند است اما ما می‌توانیم شبانه روز در جهاد باشیم، کار کردن و تلاش کردن عیب نیست؛ به دست آوردن ثروت مذموم نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید