رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح: سوریه، عراق، یمن و لبنان و غزه را نجات دادیم

کدخبر: ۳۱۳۱۰۰
ایرنا نوشت: رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت: توان موشکی ایران در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و موشک‌ها قادر است پس از عبور از آسمان عراق در خاک سوریه به مقر داعش و النصره اصابت کند.
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح: سوریه، عراق، یمن و لبنان و غزه را نجات دادیم

به گزارشر اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرتیپ پاسدار موسی عراقی روز جمعه در رزمایش اقتدار بسیجیان یزد در مسجد ملااسماعیل این شهر افزود: آمادگی نظامی و موشکی و وجود بسیج مقتدر باعث شد تا کسی جرات تعدی به نظام و کشور ایران را نداشته باشد.

وی ادامه داد: بسیجیان جان بر کف پیرو ولایت‌فقیه هستند و با روحیه انقلابی و خداباوری در مسیر امام امت و شهیدان گام بر می‌دارند و به رغم تمام توطئه‌ها و وجود فشارهای اقتصادی به میدان می‌آیند و علیه اغتشاشگران راهپیمایی می‌کنند.

این یادگار هشت‌ سال دفاع‌ مقدس تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب‌ تاکنون ملت و کشور ما با انواع توطئه‌ مواجه بود و امروز در برخی نقاط کشور شاهد این توطئه‌ها هستیم که بدون شک با روحیه بسیجی و نیروهای جانبرکف به اهداف خود نمی رسند.

عراقی تاکید کرد: چهل سال از انقلاب گذشته است و امروز شاهد حضور تکفیری‌هایی هستیم که در شمال‌غرب و جنوب شرق با جلیقه انتحاری به میدان می آیند تا دست به خرابکاری بزنند اما با هوشیاری بسیجیان نقشه شوم آنها نقش برآب می‌شود.

رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح بیان داشت: ملت شجاع ایران با رهبری‌های مقام معظم‌ رهبری، قدرت ایمان ، حضور بسیج و تدبیر نظامیان جنگ هشت سال دفاع‌مقدس را با پیروزی پشت سرگذاشتند و امروز با همان روحیه توانسته ایم سوریه ،عراق، یمن و لبنان و غزه را نجات دهیم.

عراقی اظهارداشت: این نیروهای مومن و فداکار بسیج هستند که با درایت و بصیرت توطئه‌ها را می‌شناسند و با هوشیاری در برابر اهداف کفرجهانی و آمریکا ایستادگی می‌کنند و به راه خود با قوت و قدرت ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌های غاصب امروز با دیوار بتنی خود را محاصره کردند و می‌دانند اگر خطایی از آنها سر بزند نیروهای حزب‌الله با اقتدار آنها را شکست می‌دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید