معاون سازمان بسیج مستضعفان: هدف فتنه اخیر امنیت کشور بود

کدخبر: ۳۱۳۱۰۵
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر می‌خواستند امنیت کشور را به خطر بیندازند، گفت: همه نقشه‌ها با بصیرت مردم نقش بر آب شد.
معاون سازمان بسیج مستضعفان: هدف فتنه اخیر امنیت کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش امشب در همایش «لاله‌های سرخ» به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج در پایگاه گل نرگس حوزه مقاومت حضرت زینب(س) با بیان اینکه ما پای نظام و انقلابیی ایستادیم که هرچه جلوتر می‌رویم به عمق کینه دشمنان انقلاب بیشتر پی‌ می‌بریم، اظهار کرد: برای پی بردن به ارزش هر چیز باید به دشمنان آن نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی به دشمنان نگاه می‌کنیم بیشتر به عظمت و بزرگی نظام و انقلاب اسلامی می‌رسیم افزود: وقتی می‌بینیم دشمنان انقلاب ابرقدرت‌های امروز جهان هستند نشان می‌دهد که ما پای چه نظام و انقلاب بزرگی ایستاده‌ایم و ارزش کار خود را می‌دانیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه در رسانه‌های معاند دشمنان از ایستادگی ما انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: امروز تحمل سختی‌ها نشان می‌دهد که پایمردی ما بیهوده نبوده و به این نتیجه می‌رسیم که بیش از گذشته باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ‌های نیابتی، ظهور داعش و تفکرات تکفیری یک تهدید واقعی برای کل بشریت است، ادامه داد: با رویش‌های انقلاب، شهدای مدافع حرم پا به میدان گذاشتند و توطئه بزرگ را تبدیل به فرصت کردند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه بصیرت مردم ایران در برهه‌های زمانی مختلف بی‌نظیر بوده است، اظهار کرد: امروز مردم ما بصیرت لازم را دارند و ما این موضوع را در رفتار مردم در مقابل فتنه‌ها می‌بینیم.

آبنوش تصریح کرد: ما پیروان دین خدا و اهل بیت(ع) هستیم و ولایت فقیه را قبول داریم، نقشه راه ما از امام صادق(ع) و امام باقر(ع) گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از اعتقادات خود عدول نمی‌کنیم و محکم از ولایت مطلقه فقیه دفاع می‌کنیم ادامه داد: بسیج از جنس انقلاب است و این انقلاب از جنس عاشوراست که عصاره غدیر است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج یک گفتمان است خاطرنشان کرد: همه منظومه‌های درون انقلاب در بسیج تعریف می‌شود و به معنای واقعی کلمه این تفکر یعنی پشتیبانی و مروج همه خوبی‌ها.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی، اعتلای ولایت، آزادگی و استقلال است تصریح کرد: بسیج به معنای رشد و اعتلای تفکر دینی و انقلابی است به طوری که اگر تفکر بسیجی در همه کشور طنین‌انداز شود، دشمنان فکر هر نوع حیله و برنامه علیه کشور را از ذهن خارج می‌کنند.

آبنوش با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی در نظام، منطقه و کشور جاری شود، دشمنان فکر ضربه زدن به کشور را از ذهن خود بیرون می‌کنند، اظهار کرد: این موضوع نشان از کامل بودن این جریان است.

وی از برخی افراد که تریبون و رسانه دارند اما تفکر بسیج را ترویج نمی‌کنند گلایه کرد و در ادامه افزود: اگر این تفکر گسترش یابد، بسیاری از مشکلات امروز حل خواهد شد و دشمنان دیگر توانی نخواهند داشت.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: افرادی که در اغتشاشات اخیر آلت دست دشمن شده بودند اندک‌ بودند که همین تعداد اندک نیز چون با فرهنگ بسیجی فاصله دارند دچار این اتفاق شدند.

آبنوش با بیان اینکه امروز باید اساتید و معلمان از بسیج و فرهنگ بسیجی سخن بگویند و آن را تبیین کنند، بیان کرد: صاحبان رسانه به دنبال ترویج تفکر بسیجی باشند چراکه هرجا مدیر تفکر بسیجی دارد، لایق‌ترین مدیر و موفق‌ترین مسؤولان را شاهد هستیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امروز هرجا که مشکل هست، خلأ تفکر بسیجی را نیز شاهد هستیم خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در سطح جهان هر روز در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه دشمن از ما در حوزه‌های مختلف سیلی‌ خورده است گفت: اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم، رمز آن در تفکر بسیجی است.

آبنوش با اشاره به اینکه دشمنان فتنه‌های بسیاری علیه ما برنامه ریزی و اجرا کردند اظهار کرد: هر کدام از این فتنه‌ها می‌توانست به ما آسیب بزند اما این بحران‌ها به بهترین شکل ممکن به فرصت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه هرجا مدیران بسیجی حضور داشتند اولویت آنان تأمین امنیت و آسایش مردم و خنثی کردن حیله دشمنان بوده است افزود: هرجا که مدیر بسیجی وجود نداشت ما آسیب دیدیم پس کلید موفقیت ما تفکر بسیجی است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه چرا هرجا که مدیری تفکر بسیجی ندارد از او مطالبه نمی‌کنیم تصریح کرد: هرجا ما آسیب دیدیم از محلی است که مسؤولان آن تفکر بسیجی نداشتند، اگر واقعاًً دوستدار این مردم و نظام هستیم باید این مطالبه‌گری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان ما تفکر بسیجی به معنای واقعی داشته باشند، تحریم‌ها و توطئه‌ها کمترین میزان مشکل را به وجود می‌آورد ادامه داد: مشکل ما این است که برخی از مدیران تفکر بسیجی ندارند.

آبنوش در ادامه با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر هم می‌خواستند امنیت را به خطر بیندازند اما با بصیرت مردم همه نقشه‌ها نقش بر آب شد، تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه نبود، دشمن به نتیجه مطلوب خود می‌رسید.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه افرادی که دشمن را بزک و آرایش می‌کنند و به جوانان معرفی می‌کنند، بالاتری خیانت را به بشریت می‌کنند اظهار کرد: هنرمندان و نویسندگان باید به این مسأله بپردازند که چگونه کشور ما صد سال پیش توسط دشمنان دچار قحطی شد.

آبنوش با اشاره به اینکه در آن سالها دشمنان برای به دست آوردن نفت تصمیم گرفتند که ریشه‌های این ملت را بخشکانند، ادامه داد: حبوبات، غلات و محصولات را به قیمت چند برابر سر زمین می‌خریدند و از بین می‌بردند تا قحطی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه جمعیت ایران قبل از قحطی 19 میلیون نفر بوده و پس از قحطی 9 میلیون نفر شده است خاطرنشان کرد: نصف ملت ایران کشته شد به خاطر اینکه در این کشور نفت پیدا شده بود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه کتاب «قحطی بزرگ در ایران» توسط سفارت انگلیس از سطح کتابفروشی‌های کشور جمع شد، گفت: دشمنان امروز نیز برنامه‌ریزی می‌کنند و تلاش می‌کنند که ثروت ما را به یغما ببرند.

آبنوش با اشاره به اینکه تنها تفکر بسیجی می‌توانند این تجزیه و تحلیل را انجام دهد افزود: در آن زمان ملت ما فریفته شدند چرا که امام نداشتند و بین مراجع و مردم فاصله افتاده بود.

وی تصریح کرد: اگر ما بصیر هستیم و فتنه‌ها ناموفق هستند به این دلیل است که ما امروز راهمان را پیدا کرده‌ایم لذا دشمن به دنبال تخریب این نقطه قوت است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امروز اگر دشمن فرصتی پیدا کند آسیبی بزرگ‌تر از قحطی و نابودی نیمی از جمعیت ایران را رقم خواهد زد، اظهار کرد: آن روز ما فقط نفت داشتیم اما امروز بارها به آن‌ها سیلی زدیم و اگر فرصت کنند بین ملت و رهبر فاصله بیندازند، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید