تصاویر جالب بازدید کیم‌جونگ‌اون از تاسیسات نظامی مرزی

کدخبر: ۳۱۳۵۱۲
اقتصادنیوز؛ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تاسیسات نظامی در جزیره مرزی «چانگرین» بر لزوم آمادگی ارتش برای «ماموریتهای جنگی» تاکید کرد.
تصاویر جالب بازدید کیم‌جونگ‌اون از تاسیسات نظامی مرزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ خبرگزاری رسمی کره شمالی از بازدید «کیم جونگ اون» رهبر این کشور از تاسیسات نظامی در جزیره مرزی «چانگرین» کره شمالی و صحبت‌های او درباره لزوم آمادگی ارتش به منظور مقابله با تهدیدات خبر داد.

به نوشته «اسپوتنیک»، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز دوشنبه گزارش داد که رهبر این کشور از یک تاسیسات نظامی مرزی واقع در ۴۵ کیلومتری مناطق تحت کنترل کره جنوبی بازدید کرد.

بازدید کیم‌جونگ‌اون از تاسیسات نظامی مرزی

کیم جونگ اون از تاسیسات جزیره «چانگرین» بازدید کرد؛ منطقه‌ای که در گذشته سابقه درگیری‌ بین این دو کشور همسایه در آن وجود داشته است. به عنوان مثال، مارس ۲۰۱۰ ناو جنگی «چئونان» کره جنوبی در مجاورت این جزیره غرق و ۴۶ نفر کشته شدند و کره جنوبی، کره شمالی را به غرق این کشتی متهم کرده بود.

رهبر کره شمالی در جریان بازدید از این تاسیسات نظامی مرزی گفت: «آمادگی جامع سیاسی و ایدئولوژیکی به همراه آمادگی فیزیکی و فنی، اقدامی حیاتی است».

بازدید کیم‌جونگ‌اون از تاسیسات نظامی مرزی

کیم جونگ اون همچنین خواستار آن شد که مانورهای نظامی ارتش کره شمالی باید به «شرایط یک نبرد واقعی نزدیک باشد تا ما برای هرگونه عملیات یا ماموریت نظامی آمادگی داشته باشیم».

این اولین باری نیست که رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تاسیسات نظامی و یا در دیدار با مقام‌های این کشور بر لزوم آمادگی جنگی ارتش تاکید می‌کند.

بازدید کیم‌جونگ‌اون از تاسیسات نظامی مرزی

کیم ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) در بازدید از واحدهای نیروی هوایی کره شمالی بر لزوم آمادگی جنگی واحدهای نظامی کشورش تاکید کرده بود.

رهبر کره شمالی ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) از یک رزمایش نظامی که با حضور فرماندهان نیروی هوایی، خلبانان و نیروی پدافند هوایی برگزار شد، بازدید کرده بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید