مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء:

اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از عراق و سوریه می‌شد

کدخبر: ۳۱۳۹۶۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.
اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از عراق و سوریه می‌شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام دهقانی در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم(تیپ فاطمیون) شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان ورامین با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد، بیان کرد: در طول تاریخ آدم‌های مظلوم کم نبوده اند، هر کس در راه وطن مظلومانه شهید بشود خداوند متعال بالاترین درجات را نصیب او خواهد کرد، شهدای مدافع حرم برای جمهوری اسلامی ایران آبروداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء تصریح کرد: شهدای مدافع حرم انتخاب شدند تا از حرم حضرت زینب(س) در سوریه دفاع کنند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.

وی یادآور شد: آن کسانی که می گویند سوریه و عراق به ما ربطی ندارد و چرا شهدای مدافع حرم در سوریه شهید شدند، آن افراد نمی دانند که شهدا برای چه چیز مهمی رفتند و آنها بصیرت کافی ندارند.

حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد: دشمنان نتوانستند وارد حریم ایران بشوند، دشمنان از کوچک ترین فرصت ها برای نابودی ایران استفاده می کنند اما نمی دانند که این کشور با کشور های دیگر فرق می کند این انقلاب الهی است و با کمک زنان و مردان با بصیرت و اقتدار رهبری همیشه تیر دشمنان به سنگ خورده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم ، کشور ما را بیمه کردند؛ شهدای مدافع حرم حقیقتا مظلوم هستند، مظلومانه دفن شدند و خانواده‌های آنها در مظلومیت زندگی می کنند در صورتی که آن شهیدان کارهای بزرگی را برای اسلام انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء یادآور شد: خون شهدای مدافع حرم ، استقلال، امنیت و عزت جامعه اسلامی را تامین کرده است ، حضور مدافعان حرم در میدان عمل ضربه محکمی را بر دشمنان وارد کرد ، پس دشمنان هنوز دنبال فرصت برای تلافی هستند، اما ملت ایران همچنان پای آرمان های شهدای خود ایستاده است.

حجت الاسلام دهقانی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شهر ورامین شهر پیشکسوت در عرصه شهادت و ایثار می باشد و بنده از تمام خانواده های مدافع حرم به ویژه شهدای تیپ فاطمیون شهرستان ورامین بابت این فداکاری ها تقدیر و تشکر می کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید