همخوابی کثیف پسر 17 ساله تهرانی با نامادریش / پدر بی‌نوا از همه‌جا بیخبر بود

کدخبر: ۳۱۴۲۶۶
اقتصادنیوز: پسری در نوجوانی به خاطر عشق ممنوعه به نامادری اش دست به قتل زد.این پسر به قصاص نفس محکوم شده بود که بخشیده شد و حالا نامه ای به قضات دادگاه نوشته و از آنها کمک خواسته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، پنجم مرداد 92 مسعود 17 ساله پدر 40 ساله اش به نام محمد را در خانه شان در سه‌ راهی آدران کشت و جنازه اش را در خودرو پدرش جاساز کرد تا آن را در خیابانی خلوت رها کند.

این پسر که از نیمه شب تا 11 ظهر در خیابان‌های شهر سرگردان بود ماشین حامل جنازه را که خراب شده بود برای تعمیر به نمایندگی خودرو برد و همان جا پشت فرمانش خوابش برد. همین خواب کوتاه کافی بود تا کارگران نمایندگی خودرو به ماجرا مشکوک شوند و پلیس را در جریان قرار دهند.

پسر نوجوان در پلیس آگاهی تهران به قتل اعتراف کرد و گفت : تحت تاثیر حرف های نامادری ام مریم دست به قتل پدرم زدم. گمان می کردم با مرگ پدرم همه اموال او به من می رسد و من و نامادری ام مریم و خواهر و برادر دیگرم می توانیم به راحتی با هم زندگی کنیم. بدخلقی های پدرم با من و نامادری ام موجب شد چنین تصمیمی بگیرم.من پدرم را کشتم و می خواستم جنازه را سر به نیست کنم تا پلیس ردی از او به دست نیاورد.

به دنبال اعتراف های پسر نوجوان نامادری 37ساله وی نیز بازداشت شد و به معاونت در قتل اعتراف کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید