رونمایی از مدل جدید بوگاتی شیرون +عکس

کدخبر: ۳۱۴۳۸۲
اقتصاد نیوز: بوگاتی شیرون Noire در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در تعداد محدودی به تولید می رسد و با قیمتی نزدیک به 3 میلیون دلار فروخته می شود.
رونمایی از مدل جدید بوگاتی شیرون +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، بوگاتی شیرون یکی از شگفتی های دنیای خودرو محسوب می شود. این خودرو علاوه بر ظاهر جذاب و خیره کننده خود، به یک موتور غول پیکر 16 سیلندر با حجم 8.0 لیتر نیز مجهز شده است. از زمان شروع تولید این هایپرکار در سال 2016 تا به امروز، شاهد معرفی نسخه های مخصوص آن بودیم. این خودرو گران قیمت، طرفداران بی شماری در میان ثروتمندان جهان دارد. به تازگی نسخه مخصوصی از این خودرو با نام بوگاتی شیرون Noire معرفی شده است.

653882-1024x540

بوگاتی شیرون Noire در حقیقت یک پکیج ظاهری بوده که هزینه ای برابر با 100 هزار دلار از خریدار طلب می کند. برای خرید این نمونه، باید این مبلغ را به قیمت 2,998,000 دلاری این هایپرکار اضافه کنید. این خودرو تنها در 20 نمونه به تولید می رسد. در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 شاهد رونمایی از خودروی La Voiture Noire با قیمت 18.9 میلیون دلار بودیم (بوگاتی La Voiture Noire از راه رسید؛ گران ترین خودروی جدید در تاریخ). محصول جدید بوگاتی با الهام از این خودرو توسعه یافته است.

بوگاتی La Voiture Noire با الهام از خودروی افسانه ای Type 57 SC Atlantic توسعه یافته است. تنها 4 دستگاه از این خودرو در فاصله سال های 1936 تا 1398 به تولید رسیده است. بوگاتی در زمان رونمایی از La Voiture Noire اعلام کرد با گران ترین و باارزش ترین خودروی جهان روبه‌رو هستیم.

پکیج جدید بوگاتی در دو نسخه Noire Sportive و Noire Élégance عرضه می شود که البته هر دو دارای ظاهری فیبر کربنی بوده، از طراحی جدیدی برای جلو پنجره بهره می برند و برای کالیپر ترمز آن ها از رنگ مشکی استفاده شده است. عملکرد این خودرو تغییری نکرده و همچنان با قدرت 1500 اسب بخاری موتور آن روبه‌رو هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید