علم‌الهدی: فتنه ۹۸ دوشنبه جمع شد

کدخبر: ۳۱۴۹۸۴
امام‌جمعه مشهد گفت: دشمن چیزی برای ارائه در برابر ما ندارد و مستأصل شده، امروز حتی اگر بخواهد به جنگ سخت روی بیاورد، از نظر تجهیزات و قوای نظامی در شرایط خوبی هستیم.
علم‌الهدی: فتنه ۹۸ دوشنبه جمع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم الهدی بعدازظهر امروز در همایش چهار هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه روز دانشجو روز استکبارستیزی از دشمنان است، اظهار کرد: امروز بر روی زمین، مکانی پیدا نمی‌شود که پرچم آمریکا را آتش نزده باشد و نقطه‌ای در زمین پیدا نمی‌شود که طنین شعار مرگ بر آمریکا در آن شنیده نشده باشد.

وی با اشاره به وقایع سال ۴۲، ورود معاون رئیس‌جمهور آمریکا و تظاهراتی که در دانشگاه تهران در اعتراض به این ورود اتفاق افتاد، افزود: تا امروز 66 سال می‌گذرد و می‌توان این سال‌ها را به دو بخش تقسیم کرد، بخش نخست سلطه آمریکا به جان و هستی مردم ایران و بخش دوم استکبارستیزی که توسط مؤمنان و قهرمانان خداجو صورت پذیرفت.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه سرنوشت این 66 سال خفت، خواری و شکستی جهانی برای آمریکا است، تصریح کرد: امروز استکبار آمریکایی یک جریان ضعیف و مستأصل است و احساس نابودی می‌کند، این نتیجه رشادت‌های 66 سال اخیر جوانان و مردم مؤمن ماست.

امام‌جمعه مشهد با تأکید بر اینکه در این 66 سال هزینه‌ها و شهیدان بسیاری داده‌ایم، ابراز کرد: شما عصاره و جوهره آن نسل انقلابی هستید که در طی چهل سال بعد از انقلاب از مقاومت خسته نشده‌اند، بلکه در هر زمانی که لازم بوده دوباره بر خواسته و حرکت جدید انقلابی آغاز کرده‌اید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیداری که با بسیجیان داشتند به آنها یک فرمان نظامی دادند، نه یک توصیه و رهنمود. فرمان ایشان به بسیجیان اعلام آماده باش با تاکتیک و آمادگی روانی بود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به فرمایشات رهبری، ادامه داد: رهبری سه عرصه را مشخص کردند، نخست جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و سوم جنگ نرم. دشمن چهل سال است که جرات نمی‌کند به تهاجم نظامی علیه ما فکر کند چون شما بسیجیان آماده‌اید و در عرصه هستید.

امام‌جمعه مشهد عنوان کرد: سال‌هاست که دشمن دور کشور ما می‌چرخد و رنگ به رنگ تجهیزات عوض می‌کند، ولی به خاطر وجود شما نمی‌تواند به نظام ما چپ نگاه کند. عرصه جنگ نیمه سخت همین اتفاقات فتنه گرانه، آشوب گری، تخریب و آدمکشی چند هفته اخیر بود که در سال‌های مختلف به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: البته دشمن در فتنه‌های اخیر شکست مفتضحانه‌ای خورد، زیرا فتنه‌های گذشته چندین هفته و ماه طول می‌کشید ولی این فتنه اخیر دو شبه جمع شد. این امر، نشان دهنده آن است که دشمن نسبت به گذشته بسیار ناتوان و بی‌خاصیت شده است و شما بسیجیان 10 برابر قدرتمندتر شده‌اید.

آیت‌الله علم‌الهدی با تشبیه شرایط زمان کنونی به زمان جنگ احزاب، افزود: تمام جریان‌های یهود و کفار با هم متحد شدند تا اسلام را نابود کنند و این در حالی بود که مسلمان‌ها درگیر بیشترین فشار اقتصادی بودند و خدا و پیغمبر (ص) تنها کمک مؤمنین بودند.

امام‌جمعه مشهد افزود: همچون جنگ احزاب جامعه ما دو دسته شده، اقلیت و اکثریت. اقلیتی که چشم به غرب دارند و منافقین در آنها نفوذ کرده است و اکثریت شمایید که معتقدید رهبری حجت امام زمان (عج) هستند. بسیجی، تغییر پیدا کردنی نیست و هیچ‌گاه از راه حق روبرگردان نخواهد بود.

وی همه را به مقاومت بیشتر دعوت کرد و ادامه داد: دشمن دیگر چیزی برای ارائه در برابر ما ندارد و مستأصل شده است، حتی اگر دشمن بخواهد به جنگ سخت روی آورد بحمدالله از نظر تجهیزات و قوای نظامی در بهترین شرایط به سر می‌بریم.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه عرصه جنگ نرم عرصه سیاسی است، ابراز کرد: به خاطر بصیرت مردم دشمن نمی‌تواند نفوذ و جاسوسی کند. عنصری که با رهبری زاویه داشته باشد حتی اگر امروز وابسته به دشمن نباشد بعداً به استخدام آن‌ها درخواهد آمد.

امام‌جمعه مشهد مقام رهبری را ستون نظام عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان باید با قدرت انقلابی از ورود عناصر زاویه‌دار با رهبری و نظام جلوگیری کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید