قلعه‌نویی: سر یک پنالتی جو مملکت را بهم ریخته‌اند

کدخبر: ۳۱۴۹۸۸
سرمربی سپاهان گفت: بخاطر یک پنالتی 5 روز است جو مملکت را بهم ریخته‌اند.
قلعه‌نویی: سر یک پنالتی جو مملکت را بهم ریخته‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ابتدا ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک می‌گویم و خوشحالم که هر بازی که سپاهان که انجام می‌دهد یکی از بهترین بازی‌های لیگ است و این بازی نیز همین‌گونه بود. از این بابت به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بعد از بازی با استقلال، تیم ما را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار داشت. یک سؤال از ممبینی دارم. مگر نباید برای تیم‌های شهرستانی عدالت رعایت می‌شد؟ مقابل سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد که از پنالتی استقلال مقابل ما نیز واضح تر بود، اما آب از آب تکان نخورد.

وی تصریح کرد: پنج روز است که سر یک پنالتی جو مملکت را به‌هم ریخته‌اند. بعد از پنالتی 50 سوت به ضرر ما زده شد. آقایی ممبینی عزیز بالاخره داور اشتباه می‌کند. صفایی و سیدعلی نیز برای ما اشتباه کردند و گل اولی نیز که امروز دریافت کردیم، آفساید بود. بالاخره در فوتبال اتفاق می‌افتد. یک پنالتی نیز روی علی قربانی انجام شد که گرفته نشد و فکر می‌کنم گل دومی که ما نیز زدیم آفساید بود. اینگونه به داوران فشار نیاور آقای ممبینی! شما باید از حق و حقوق داوران دفاع کنید. قبل از بازی با استقلال بیشترین اشتباهات داوری ما مقابل سایپا و پارس جنوبی خورد، اما برای تیم‌ها شهرستانی آب از آب تکان نمی‌خورد. فشار روی داوران می‌آورند تا داور تحت‌تأثیر قرار بگیرد و در بازی بعدی تیم‌های شهرستانی این بالاها سرشان بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد این تیم مقابل نساجی گفت: نساجی در بازی امروز یک توپ روی دروازه ما آورد و دو گل به ثمر رساند! ما امروز خودمان، خود را تنبیه کردیم. وقتی در شش‌قدم، سه قدم و تک به تک گل نمی‌زنیم و لحظات آخر نیز کومان یک موقعیت از دست می‌دهد، نتیجه تساوی رقم می‌خورد. تازه شانس آوردیم که قانون نانوشته فوتبال شامل حامل ما نشد. در مجموع بازی بسیار خوبی بود و به مهاجری نیز تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است، اما فکر نمی‌کنم تا امروز تیمی به قائمشهر آمده باشد و این همه موقعیت گل ایجاد و کمترین موقعیت روی دروازه‌اش باشد. گلی که خوردیم خیلی خنده‌دار بود و عباس‌زاده در آفساید بود. قربان‌زاده و محبی و بازیکنان دیگر موقعیت‌های زیادی از دست دادند. در مجموع به فوتبال تبریک می‌گویم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این خبرنگاری که که شما از داوری گلایه می‌کنید، اما نظرتان درباره بهره بردن سپاهان از اشتباهات داوری در سه بازی اخیر و در بازی مقابل نساجی که گل دوم این تیم آفساید بود، گفت: شما حواس‌تان نبود! یک ربع است درباره داوری صحبت می‌کنم. یک کارت به شما دادند و شدید خبرنگار! در حالی که من از حق و حقوق تیم‌های شهرستانی صحبت کردم، شما می‌گوید از داوری در این دیدار گلایه کردم! ما در این بازی از داوری بهره نبردیم و گل شما آفساید بود.

در این لحظه قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: آقای قلعه‌نویی از داوری در این دیدار گلایه نکرد و از تیم‌های شهرستانی دفاع کرد. شما آنقدر در ذهن‌تان سؤال‌تان را تکرار کردید که به صحبت‌های قلعه‌نویی توجه نکردید! ایشان از تیم‌های شهرستانی که نساجی نیز شامل حال آن می‌شود، دفاع کرد. حرف سرمربی ما این بود که فشار رسانه‌ای به ضرر تیم‌های شهرستانی است.

وی درباره ناراحتی خود از مهاجری و قبول نکردن هدیه و دسته گل او در ابتدای بازی گفت: الان هم دلخور هستم! کاری که من برای نساجی کردم در تاریخ فوتبال ایران کسی برای این تیم نکرد. این هم از خبرنگارتان که اینگونه سؤال می‌پرسد. بعد از 24 سال ما گروهی را جمع کردیم که این تیم را بالا بیاورد. گل‌شان را که گرفتیم و رفتیم سمت تماشاگران تشکر کردیم. من شاید گذشت کنم، اما فراموش نمی‌کنم که حرف ماندگار است. من از جبیب خودم و رفقای خودم برای تیم نساجی خرج کردم، تا این تیم بعد از 24، 25 سال بالا بیاید. به عشق بازی نساجی و سپیدرود وقتی فیلم آن را دیدم برای پرهام فرستادم. پرهام معاون باشگاه استقلال بود و از نساجی کنده بود که در قطر وقتی برای بازی‌های باشگاه‌های آسیا با استقلال رفته بودیم با او صحبت کردم که از نو شروع کند. بعد از برد سپیدرود فیلم را برای صنیعی‌فر در انگلیس فرستادم و بعد حدادیان را آوردیم. یک مرتبه نیز زمان فکری تیم در هتل گیر کرده بود که در حالی که به من ارتباطی نداشت، پول فرستادم.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: حدادیان نیز در حالی که مالک نبود و به فوتبال ارتباطی نداشت به او زنگ زدم که 30 میلیون تومان پول به هتل بفرستد که 33 تومان فرستاد. مردم قائمشهر باید بدانند که این کاری گروه ماست که انجام دادیم و من کمترین نقش را داشتم و نکونام، پرهام، صنیعی‌فرد، حدادیان نقش داشتند. همین الان نیز در اوج بازی‌های خودم درگیر مشکلات نساجی هستم تا کمک کنم. نه تنها اینجا، بلکه درگیر ملوان هم هستم. دو ماه در ملوان بودم و 30 میلیون از جیب خود هزینه کردم تا برای محل تمرین کانکس بخرند. چند وقت پیش نیز به اندازه خودمان کوپن خود را خرج کردم و یک پولی از رفیق خود برای ملوان گرفتم. اعتقاد دارم وقتی یک کاری انجام می‌شود نباید هر کاری را کرد. خبرنگار و تماشاگرتان نباید هر چی یکی گفته است، بگوید و هر حرفی را بزند. مگر می‌شود پدر شما یک عمر خدمت کند و توقعی نداشته باشد؟! امروز نیز باز رفتم سمت آنها و گلشان را گرفتم. بازی نیز قشنگ بود و چهار گل داشت و تمام شد و رفت. البته من می‌دانم آن برخورد برنامه‌ریزی از تیم خاصی بود، اما مردم قائمشهر نباید آن‌گونه رفتار می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی چنین بازی را از تیم نساجی مازندران می‌کرده است، گفت: نساجی تیم خیلی خوبی است. بازی قبلی این تیم را بیبنید متوجه می‌شوید در بازی‌هایی که باخته نیز حقش باخت نبوده است، اما این تیم در بازی امروز با یک موقعیت دو گل زد و ما را تحت فشار قرار نداد. اگر بعد از گل اول ما گل دوم را زده بودیم یا در 2-2 گل زده بودیم بازی مساوی نمی‌شد. مهاجری یکی از مربیان خوب است که همیشه با کمترین امکانات تیم خوبی داشته است. با تمام دلخوری سه بازیکن به نساجی دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که شجاعی از دو قدمی یک موقعیت مقابل سپاهان از دست داد، گفت: حالا دو موقعیت (باخنده). سه بازیکن به این نساجی دادم و در حالی که رضا دهقانی را چند تیم می‌خواست به نساجی فرستادم. محمد نادری را چه کسی به نساجی فرستاد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید