اشرار خیابان خاتم الانبیا شناسایی شدند

کدخبر: ۳۱۵۰۳۵
اقتصادنیوز: جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی اشرار خیابان خاتم الانبیا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار هداوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان و خارج از قهوه خانه کشیده شد.

وی گفت: یک راننده اسنپ متاسفانه به دلیل اصابت گلوله فوت کرد و دو فرد دیگر نیز در پی‌اصابت گلوله مهاجمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سردار هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند و اشرار شناسایی شدند و به زودی دستگیر خواهند شد.

سردار هداوند گفت: ۴ نفر با پرشیا سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه خانه خیابان خاتم الانبیا اقدام به تیراندازی با کلاش کرده که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید که فوت کرده است.

وی افزود: حدود ۷ خودرو و شیشه قهوه خانه تخریب شده است که ریس کلانتری و سرکلانتر و عوامل پایگاه اطلاعات و آگاهی سریعا مراجعه و پس ازبررسی هویت دو نفر  از اشرار شناسایی و علت حادثه احتمالا اختلاف با مالک قهوه خانه بوده که ابلاغ با رعایت همه جوانب در خصوص دستگیری و پلمپ قهوه خانه اقدام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید