تکذیب کشته شدن ۱۰ نفر در ناآرامی های اخیر توسط دادستان رباط کریم

کدخبر: ۳۱۵۰۴۲
اقتصادنیوز: دادستان شهرستان رباط کریم ضمن تکذیب خبر کشته شدن ۱۰ نفر در رباط کریم گفت: در شهرستان رباط کریم تنها ۲ نفر کشته شدند که یک نفر از آن ها جزو اغتشاشگران بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمدحسین قاسم پور در جمع خبرنگاران با اشاره به غربالگری دستگیرشدگان در رباط کریم اظهار داشت: 90 نفر در رباط کریم در جریان اعتراضات و اغتشاشات اخیر دستگیر شدند که 80‌ نفر از آن ها آزاد شده و تنها 10 نفر در زندان هستند تا وضعیتشان تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به دستگیری لیدرهای اغتشاشگران در رباط کریم ادامه داد: شبکه های معاند با انتشار اخبار کذب و جعلی سعی در بزدگنمایی دارد تا به مردم القا کند تعداد کشته ها فراتر بوده که همه این اخبار کذب محض است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم سپس تصریح کرد: کسانی که در حوادث اخیر خسارت دیده اند می توانند با ارائه دادخواست پیگیر جبران هزینه های خود باشند.

قاسم پور همچنین افزود: طبق فرامین رهبری، پیگیر مسائل پرداخت دیه به کشته شدگان و دلجویی از خانواده های آن ها هستیم.

وی در پایان ضمن هشدار به افراد سودجو در به حاشیه کشاندن انتخابات و صرف هزینه های کاذب در این ایام خاطرنشان کرد: هر کسی برای دور زدن قوانین و برای جمع آوری رای به سمت هزینه های چالشی حرکت کند قطعا مردم از آن ها عدول خواهند کرد و قانون با آن ها طبق ضوابط برخورد می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید