همدردی ملک سلمان با خانواده قربانیان حمله فلوریدا

کدخبر: ۳۱۵۱۶۰
رئیس جمهور آمریکا جمعه شب از تماس تلفنی پادشاه سعودی و ابراز همدردی وی با خانواده قربانیان حمله یک شهروند سعودی به پایگاه نظامیان آمریکایی در فلوریدا خبر داد.
همدردی ملک سلمان با خانواده قربانیان حمله فلوریدا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس،‌ پس از آنکه هویت سعودی فرد مهاجم به پایگاه نظامی آمریکا در فلوریدا مشخص شد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا جمعه شب از تماس تلفنی «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی با خود خبر داد.

ترامپ در پیامی در توئیتر نوشت: «سلمان، شاه سعودی با من تماس گرفت تا تسلیت صمیمانه خود را ابراز داشته و با خانواده و دوستان نظامیانی که در حمله‌ای که در پنساکولا در فلوریدا کشته و مجروح شدند، ابراز همدردی کند.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «شاه گفت که مردم سعودی از اقدامات وحشیانه فرد شلیک کننده به شدت خشمگین هستند و این فرد بیان کننده احساسات مردم سعودی که مردم آمریکا را دوست دارند، نمی‌باشد.»

ساعتی پیش مقامات آمریکایی خبر دادند تیراندازی امروز در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا توسط یک دانشجوی سعودی صورت گرفته است.

این دانشجوی سعودی در حال فراگیری علوم هوایی در این پایگاه نظامی آمریکایی بوده است.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که در حال بررسی تروریستی بودن این حمله هستند. عصر امروز در پی تیراندازی در پایگاه دریایی هوایی آمریکا در ایالت فلوریدا، دست کم 4 نفر کشته شدند.

پلیس اعلام کرده است که فرد شلیک کننده نیز در این حمله کشته شده است. برخی منابع خبری از کشته و مجروح شدن 10 نفر در این حادثه خبر می‌دهند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید