گوشی آیفون 2 میلیاردی با طرح چهره عیسی مسیح + عکس

کدخبر: ۳۱۶۰۶۷
​اقتصاد نیوز:اگر فکر می کنید مک پرو 52 هزار دلاری قیمت گزافی دارد، بهتر است نگاهی به جدیدترین محصول شرکت کاویار (Caviar) بیندازید.
گوشی آیفون 2 میلیاردی با طرح چهره عیسی مسیح + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، این برند روسی آیفون 11 پرو را به طلای 18 عیار، الماس 3 قیراط بزرگ و تصویری از عیسی مسیح مزین کرده و آن را به قیمت 129 هزار دلار (حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان) می فروشد.

این مدل Credo Christmas Star نام داشته و قطعه الماس بزرگی در مرکز پنل پشتی آن به چشم می خورد که در حال ساطع کردن نور (بخوانید طلا) در تمام جهات است. زیر این الماس، که نماد ستاره بیت اللحم است، تصویر عیسی مسیح، مریم مقدس و حضرت یوسف حک شده است.

eTvU0RQpHiCG



کاویار برای ادای احترام به تولد عیسی مسیح، اقدام به سفارشی سازی آیفون 11 پرو کرده و تنها یک مدل از آن را خواهد ساخت. در صورتی که خریدار مدل پرو مکس را بخواهد، باید 140 هزار دلار (حدودا یک میلیارد و 800 میلیون تومان) بپردازد.

کاویار برای خریدارانی که توانایی پرداخت هزینه های چند صد هزار دلاری را ندارند، مدل بدون الماس به قیمت 6 هزار دلار و مدلی دیگر از جنس نقره به قیمت 9 هزار دلار را در نظر گرفته است.

برند روسی مورد بحث در چند سال گذشته دست به سفارشی سازی محصولات اپل زده و آنها را با قیمت های فضایی به فروش رسانده است. در بین محصولات این شرکت آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلا در پنل پشتی به قیمت 70 هزار دلار، ایرپاد پرو با پوشش طلای 18 عیار به قیمت 68 هزار دلار و نوکیا 3310 با تصویر ولادیمیر پوتین به چشم می خورند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید