علی لاریجانی تأکید کرد؛

نزدیکی دیدگاه ایران و ترکیه در ایجاد امنیت پایدار منطقه

کدخبر: ۳۱۶۳۳۲
اقتصادنیوز؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس بر نزدیکی دیدگاه ایران و ترکیه برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأکید کرد.
نزدیکی دیدگاه ایران و ترکیه در ایجاد امنیت پایدار منطقه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ در حاشیه اجلاس مجمع عمومی مجالس آسیایی در ترکیه، رئیس مجلس کشورمان و رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه با یکدیگر دیدار کردند و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

مصطفی شنتوپ رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشست مجالس آسیایی را داریم و در این چارچوب با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار کردیم؛ این دیدار بسیار مفید بود و مسائل مهم منطقه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی از سفر رئیس مجلس کشورمان به ترکیه تشکر کرد.

علی لاریجانی نیز در جمع خبرنگاران از رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه برای میزبانی مجمع عمومی مجالس آسیایی قدرانی کرد و افزود: ترکیه و ایران دو کشور مهم در منطقه هستند و ما روابط دوستانه و صمیمانه‌ای داریم که این روابط بین دو ملت، دو دولت و دو پارلمان وجود دارد.

رئیس مجلس کشورمان ادامه داد: ما در روابط دوجانبه و توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور در این جلسه با شنتوپ به طور تفصیلی صحبت کردیم و در زمینه مسائل مهم منطقه‌ای و فعال بودن دو کشور برای ایجاد امنیت پایدار منطقه نگاه‌های بسیار نزدیکی با هم داشتیم که امیدوارم این همکاری نزدیک بین دو پارلمان بتواند به سود ملت های دو کشور مهم منطقه یعنی ایران و ترکیه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید