«مسیحیت امروز» خواستار برکناری رئیس‌جمهور آمریکا شد؛

ترامپ یک متحد مهم خود را از دست داد؟

کدخبر: ۳۱۷۳۴۹
اقتصادینوز؛ مجله "مسیحیت امروز" متعلق به کلیسای مسیحیان انجیلی، که از جمله گروه‌های متحد دونالد ترامپ بوده‌اند، در اقدامی که می‌تواند به پایان این اتحاد تعبیر شود، از قانونگذاران آمریکایی خواست به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنند.
ترامپ یک متحد مهم خود را از دست داد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ 

مارک گالی، سردبیر "مسیحیت امروز" در سرمقاله خود همچنین به مسیحیان همفکر هشدار داد تا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر مسیح برکنار کنند یا با عواقب مذهبی زندگی کنند.

وی در این سرمقاله نوشت: روند استیضاح هیچ شکی بر جای نگذاشته که ترامپ از قدرت و اختیارات سیاسی خود برای مجبور کردن یک رهبر خارجی به منظور ارعاب و بی اعتبار کردن رقبای سیاسی خود استفاده کرده است و نه تنها قانون اساسی را نقض کرده بلکه از همه مهمتر، این یک اقدام کاملا غیراخلاقی است.

وی نوشت: اینکه ترامپ با رای سنا از سمتش برکنار شود یا با رای مردمی در انتخابات سال آتی میلادی، مساله یک قضاوت محتاطانه است. اینکه او برکنار شود، مساله وفاداری حزبی نیست بلکه وفاداری به "خالق ۱۰ فرمان" است.

ترامپ اما در پاسخ به این مقاله مدعی شد که برای مسیحیان انجیلی کار زیادی انجام داده است.

وی نوشت: یک مجله چپگرای افراطی یا بسیار مترقی همانطور که برخی این را می‌گویند، بسیار ضعیف عمل کرده و برای چندین سال است که از خانواده بیلی گراهام، کشیش کلیسای انجیلی دور مانده و هیچ چیز درباره خوانش یک متن کامل از یک مکالمه تلفنی روتین نمی‌داند. هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از من برای این کلیسا کار نکرده است. از دموکرات‌ها چیزی دریافت نکرده‌اید. من دیگر این مجله را نمی‌خوانم!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید