پیام تبریک روحانی به سران کشورهای جهان به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

برای گسترش صلح و ساختن آینده‌ای بهتر گام برداریم

کدخبر: ۳۱۸۰۰۳
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی در پیامی به سران کشورهای جهان به مناسبت فرارسیدن روز میلاد مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی در راستای گسترش صلح و عدالت به عنوان جزئی از آمال انسان برای ساختن آینده‌ای بهتر، گام برداریم. امیدوارم در سال پیش‌رو و با مساعی مشترک و اتکاء به اصل همزیستی مسالمت‌آمیز و به دور از یکجانبه‌گرایی و با بکارگیری اندیشه و عمل مبتنی بر عدالت بتوانیم دنیایی آکنده از آرامش و مهرورزی را برای همگان به ارمغان آوریم.
برای گسترش صلح و ساختن آینده‌ای بهتر گام برداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال 2020 میلادی را به سران کشورها تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس جمهور ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با کمال مسرت، میلاد همایون پیامبر صلح، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی را به جناب عالی و مردم کشورتان صمیمانه شادباش می‌گویم.

برقراری صلح و آرامش، آرمان دیرین بشر و لازمه سعادت و شکوفایی انسان است. احساس نیاز به این امر حیاتی، ما را بر آن می‌دارد تا در راستای گسترش صلح و عدالت به عنوان جزئی از آمال انسان برای ساختن آینده‌ای بهتر، گام برداریم. امیدوارم در سال پیش‌رو و با مساعی مشترک و اتکاء به اصل همزیستی مسالمت‌آمیز و به دور از یکجانبه‌گرایی و با بکارگیری اندیشه و عمل مبتنی بر عدالت بتوانیم دنیایی آکنده از آرامش و مهرورزی را برای همگان به ارمغان آوریم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و رفاه و شکوفایی مردم را مسألت دارم.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید