اظهارنظر نماینده مسیحیان درباره آزادی ادیان در جمهوری اسلامی

کدخبر: ۳۱۸۲۹۶
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس تاکید دارد که اقلیت‌های دینی در آزادی، رفاه و آرامش کامل در ایران زندگی می‌کنند و از تمام مواهب این کشور برخوردارند.
اظهارنظر نماینده مسیحیان درباره آزادی ادیان در جمهوری اسلامی

به گزارش اقتصادنیوز، ژرژیک آبرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به اقدام وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام ایران در فهرست کشورهای ناقض آزادی ادیان، گفت: اقلیت‌های دینی از جمله ارامنه در کشور جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط در جامعه و کشور زندگی می‌کنند و از تمام حقوق جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستند.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا، هیات حاکمه و در مجموع حاکمیت سلطه در جهان نسبت به ایران مغرضانه اظهارنظر می‌کنند و چنین اقدامی را می‌توان در قالب اعلامیه های سیاسی تعریف کرد که با هدف تشدید فشار به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

آبرامیان تاکید کرد: چنین موضع‌گیری‌ها همانند زمانی که در شورای امنیت می‌خواستند قطعنامه‌ای حقوق بشر علیه ایران به تصویب برسانند، است. زمانی که بسیاری از کشورها مخالفت و تعداد زیادی هم در رأی‌گیری شرکت نکردند و تنها کشورهایی که ارتباط و هم‌‌پیمانی با نظام سلطه داشتند در راستای افزایش فشار با منطق دوگانه بینی و مغرضانه با قطعنامه موافقت کردند.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس دهم، یادآور شد: چنین اعلامیه‌هایی اهداف سیاسی را دنبال می‌کند. این اقدامات، روند کاری هیات حاکمه آمریکا است اما در صورتی که نظام سلطه و صهیونیست بین‌المللی توان داشتند قطعا از اهرم‌های فشار قوی‌تر علیه ملت ایران استفاده می‌کردند اما تاکنون موفق نشده اند زیرا استراتژی جمهوری اسلامی ایران امکان چنین هجمه هایی را از آنان گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید