رئیسی در استان البرز: تا جایی که امکانات اجازه دهد، برای رفع مشکلات البرز گام برمی‌داریم

کدخبر: ۳۱۹۱۱۴
اقتصاد نیوز: رئیس قوه قضاییه گفت: پس از بررسی مشکلات استان البرز در شورای عالی قضایی، تا جایی که امکانات اجازه دهد در راستای حل مشکلات گام خواهیم برداشت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در خصوص هدف این سفر، گفت: در راستای سفرهای استانی، این سفر برای سر زدن به همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضایه، دیدار با کارکنان و مدیران پرتلاش استان‌ها، آشنا شدن با نظرات آن‌ها، شرکت در شورای اداری استان‌ها و دیدار با مردم عزیز استان البرز است.

رئیسی افزود: البرز از استان‌هایی است که به دلیل جمعیت زیاد، واقع شدن در جنب مرکز کشور و تنوع جمعیتی اهمیت دارد، البته در کنار این تنوع جمعیتی کار و تلاش هم در البرز زیاد است و یکی از قطب‌های جمعیتی و کشاورزی است و به ویژه در زمینه علم و فناوری گام‌های زیادی در البرز برداشته شده است.

وی بیان کرد: از جمله مشکلاتی که این استان با آن مواجه است، وضعیت مهاجر پذیری است که آشنا شدن با آن می‌تواند برای همه مسئولان به ویژه ما که در جایگاه مسئولیت قضایی کشور هستیم، مفید و موثر باشد و در این راستا حتما از دیگاه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار البرز و مسئولان قضایی استفاده خواهیم کرد.

رئیسی با بیان اینکه دوستان ما از یک ماه قبل به البرز سفر کردند، گفت: الان هم هیئت‌های ما در همه شهرستان‌ها هستند تا وضعیت شهرستان‌ها را بررسی کنند، در شورای عالی قضایی این گزارش‌ها را خواهیم شنید و تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد در جهت رفع مشکلات گام بر می‌داریم، امیدواریم این گام‌ها به توسعه استان کمک کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید