صدای آژیر قرمز در پایتخت !

کدخبر: ۳۱۹۵۱۸
اقتصاد نیوز:اتفاقات عجیب باشگاه استقلال در چند هفته اخیر و مذاکرات هر روزه و بن‌بست‌های زیاد باعث شده تا این تیم در صدر اخبار قرار داشته باشد.
صدای آژیر قرمز در پایتخت !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از نود، این روزها همه جا صحبت از نگرانی‌ها در مورد وضعیت استقلال در شروع نیم‌فصل جدید است و بقیه مسائل زیر سایه قرار گرفته. این در حالی است که شرایط پرسپولیس هم دست کمی از رقیب سنتی‌اش ندارد و با توجه به این که هنوز بحران‌های‌شان از راه نرسیده شاید در زمان شروع دوباره لیگ حتی اوضاعی بدتر از آبی‌ها داشته باشند. کالدرون دیروز در پستی در صفحه شخصی خود درباره آخرین وضعیت پرسپولیس نوشته است: «بعد از یک هفته، باشگاه هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است. دو روز به شروع تمرینات باقی مانده، اما متأسفانه هنوز هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.»

این اولتیماتوم سرمربی آرژانتینی در حالی مطرح شده که با توجه به اختلافات داخلی موجود در باشگاه میان انصاری‌فرد با هیات‌مدیره خیلی بعید است که تا دو روز یا چند روز دیگر هم اتفاق جدیدی در راه باشد. انصاری‌فرد از معدود مدیرعاملانی است که عضو هیات‌مدیره نیست و همین مساله باعث تنش‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس شده است. هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز جمعه جلسه‌ای بدون حضور مدیرعامل برگزار کردند و در این جلسه رسول‌پناه، رئیس هیات مدیره عنوان کرده که با توجه به وضعیت موجود شاید کالدرون به ایران نیاید و انصاری‌فرد باید شرایط را برای بازگشت سرمربی آرژانتینی فراهم کند. این جلسه تقریبا مخفیانه بدون حضور مدیرعامل به شایعات و حاشیه‌ها دامن زده و پرسپولیس را به بحران نزدیک کرده است.

این حاشیه‌ها به علاوه مشکلات مالی شدید و بن‌بست نقل و انتقالاتی باعث شده تا پرسپولیس حدود 20 روز مانده به شروع مسابقات کاملا بلاتکلیف باشد. گزینه‌های داخلی پرسپولیس هیچ‌کدام به نتیجه نرسیده‌اند و منابع مالی برای بازیکنان خارجی وجود ندارد. کالدرون هم نه پولش را گرفته و نه شروطش را از جمله کنار گذاشتن چند نفر از مجموعه تیم و باشگاه برآورده شده است. مشکلات میان او و انصاری‌فرد هم به قوت خودش باقی است.

قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با وجود تمام این مشکلات در مصاحبه‌ای با سایت نود اعلام کرد که انصاری‌فرد هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارد و خواسته او ادامه کار با کالدرون است. با این حال مشخص نیست که با کدام نشانه مثبتی پرسپولیسی‌ها باید در انتظار بازگشت سرمربی‌شان باشند. همه اتفاقات به خصوص مصاحبه‌های ناامیدانه رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس و همچنین استعفای عرب در اعتراض به حمایت نشدن سرمربی تیم نشان می‌دهد که اوضاع در اردوگاه قرمزها حتی بدتر و بحرانی‌تر از آبی‌هاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید