دلیل اصلی جواب منفی استراماچونی به استقلال

کدخبر: ۳۱۹۶۶۵
اقتصاد نیوز:در شرایطی که استقلالی‌ها امیدوار بودند مذاکراتشان با وکیل استراماچونی در دوحه خروجی خوبی داشته باشد، نهایتا مشخص شد که سرمربی ایتالیایی استقلال بنا به دلایلی که هنوز ابهاماتی در موردش وجود دارد، تمایلی به بازگشت به تهران ندارد تا مدیران استقلال چاره‌ای جز مذاکره با گزینه‌های جانشینی او نداشته باشند.
دلیل اصلی جواب منفی استراماچونی به استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل فوتبالی، درباره اینکه چرا استراماچونی بر خلاف وعده‌هایش به طرفداران استقلال، نهایتا به این تیم برنگشت روایات متفاوتی وجود دارد اما به نظر می‌رسد او به خاطر اتفاقاتی که به موازات مذاکره نمایندگان باشگاه استقلال با وکیلش در دوحه رخ داد، شدیدا از دست باشگاه ناراحت شده است. حتما در جریان هستید که هفته گذشته، بلیت هواپیمای تیم مذاکره کننده و تصاویری از قرارداد استراماچونی، منتشر شد که این اتفاق تاثیری منفی در روند مذاکرات باشگاه با استرا داشت.

درباره اینکه چطور تصویر بلیت هواپیمای نمایندگان استقلال به دست رسانه‌ها افتاده، گمانه‌زنی‌های مختلفی صورت گرفته. عده‌ای بر این باورند که باشگاه این بلیت را منتشر کرده تا نشان دهد که واقعا نمایندگانش برای مذاکره با وکیل استراماچونی راهی دوحه شده‌اند. عده‌ای هم معتقدند که انتشار بلیت توسط آژانس هواپیمایی صادر کننده بلیت بوده است.

ماجرای انتشار قرارداد، اما کاملا متفاوت با داستان بلیت‌هاست. استراماچونی قبل از عقد قرارداد با استقلال، در گفتگو با نزدیکانش به این نکته اشاره کرده بود که در همه جای دنیا، قرارداد مربیان تیم‌های باشگاهی محرمانه است اما انتشار قرارداد مربیان تیم‌های ملی مانعی ندارد منتهی در ایران قرارداد سرمربی تیم ملی کاملا محرمانه است ولی قرارداد مربیان تیم‌های باشگاهی به راحتی به رسانه‌ها کشیده می‌شود.

استرا قبل از عقد قرارداد با استقلال، از باشگاه خواسته بود که تحت هیچ شرایطی نباید قرارداد او رسانه‌ای شود چرا که اگر این اتفاق رخ دهد او قطعا از استقلال جدا خواهد شد. گویا افرادی در باشگاه که به قرارداد او دسترسی داشتند و از طرف دیگر موافق بازگشت او به استقلال نبودند، با علم به حساسیت شدید استرا به قراردادش، آن را رسانه‌ای کردند تا مذاکرات دوحه را تحت تاثیر قرار داده و بازگشت استرا به تهران را منتفی کنند.

پیش از این اسماعیل خلیل‌زاده و علی فتح‌الله‌زاده از برخورد با افرادی که قرارداد استراماچونی را رسانه‌ای کرده بودند، خبر دادند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا همانطور که در طول چند ماه گذشته اسناد مختلفی از باشگاه استقلال به بیرون درز کرد و هیچ اتفاقی نیفتاد، این بار هم برخوردی با افراد خاطی صورت نخواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید